Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app werkt niet buitenshuis op Nvidia Shield

• 27 maart 2025
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb thuis de nvidia shield met de KPN app tv plus en dat werkt perfect. ik heb de nvidia shield meegenomen naar me werk en daarin gelogd op het netwerk en op mijn eigen hotspot maar de KPN app werkt niet meer, hij kan geen verbinding maken met de vaste KPN internet verbinding. logies want het is een mobiele app die je overal kunt gebruiken. Wie heeft hier een antwoord op . Gr Ab 

Beste antwoord door wjb

Lowtail 90 schreef:

Ik heb bij de KPN  afgelopen week dit abonnement afgesloten zodat ik de KPN + app op de nvidia shield kan gebruiken buiten de deur ,  wat ik er van begrijp je kan de app alleen op een mobiel apparaat zetten en niet op een zelf aan geschafte mediaplayer !!! .  

Blijkbaar heb je het onderstaande niet gelezen.

Bron

Wat je ook kunt doen is de TV+ app op jouw telefoon gebruiken en dan casten naar de Nvidia Shield.

Het is niet optimaal maar dan kan je tenmiste nog wel buitenshuis televisie kijken.

Lowtail 90 schreef:

Een VPN  verbinding opzetten lijkt me niet simpel ik heb toevallig wel een VPN Surfshark .

Aan Surfshark heb je niets. Als je thuis een FRITZ!Box of Synology NAS hebt dan is het heel eenvoudig.

Bekijk origineel

5 reacties

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 27 maart 2025

Dat klopt, de smart-TV+ app voor Android/Google TV is alleen voor gebruik vanaf jouw thuisnetwerk en kan, in tegenstelling tot de gewone TV+ app voor Android, niet buitenshuis gebruikt worden.

Als je buitenshuis de smart-TV+ app op de Nvidia Shield wilt kunnen gebruiken dan zal je ervoor moeten zorgen dat deze een VPN verbinding opzet met een VPN server die bij jou thuis staat.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

hallo WJB . Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb bij de KPN  afgelopen week dit abonnement afgesloten zodat ik de KPN + app op de nvidia shield kan gebruiken buiten de deur ,  wat ik er van begrijp je kan de app alleen op een mobiel apparaat zetten en niet op een zelf aan geschafte mediaplayer !!! .   Een VPN  verbinding opzetten lijkt me niet simpel ik heb toevallig wel een VPN Surfshark . GR Ab  

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2025
Lowtail 90 schreef:

Ik heb bij de KPN  afgelopen week dit abonnement afgesloten zodat ik de KPN + app op de nvidia shield kan gebruiken buiten de deur ,  wat ik er van begrijp je kan de app alleen op een mobiel apparaat zetten en niet op een zelf aan geschafte mediaplayer !!! .  

Blijkbaar heb je het onderstaande niet gelezen.

Bron

Wat je ook kunt doen is de TV+ app op jouw telefoon gebruiken en dan casten naar de Nvidia Shield.

Het is niet optimaal maar dan kan je tenmiste nog wel buitenshuis televisie kijken.

Lowtail 90 schreef:

Een VPN  verbinding opzetten lijkt me niet simpel ik heb toevallig wel een VPN Surfshark .

Aan Surfshark heb je niets. Als je thuis een FRITZ!Box of Synology NAS hebt dan is het heel eenvoudig.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

ik had beter een NL ZIET abonnement kunnen nemen voor die paar euro dan had het wel gewerkt . want die kan je wel op elk apparaat installeren en het werkt simpel ja toch . nogmaals bedankt voor de informatie . Gr Ab 

• 3812 reacties
  • 27 maart 2025
Lowtail 90 schreef:

ik had beter een NL ZIET abonnement kunnen nemen...

Je kunt bij KPN het tv gedeelte gewoon weer stopzetten. Dat is geen enkel probleem. 

Reageer