Ik heb thuis de nvidia shield met de KPN app tv plus en dat werkt perfect. ik heb de nvidia shield meegenomen naar me werk en daarin gelogd op het netwerk en op mijn eigen hotspot maar de KPN app werkt niet meer, hij kan geen verbinding maken met de vaste KPN internet verbinding. logies want het is een mobiele app die je overal kunt gebruiken. Wie heeft hier een antwoord op . Gr Ab
KPN TV+ app werkt niet buitenshuis op Nvidia Shield
Beste antwoord door wjb
Ik heb bij de KPN afgelopen week dit abonnement afgesloten zodat ik de KPN + app op de nvidia shield kan gebruiken buiten de deur , wat ik er van begrijp je kan de app alleen op een mobiel apparaat zetten en niet op een zelf aan geschafte mediaplayer !!! .
Blijkbaar heb je het onderstaande niet gelezen.

Wat je ook kunt doen is de TV+ app op jouw telefoon gebruiken en dan casten naar de Nvidia Shield.
Het is niet optimaal maar dan kan je tenmiste nog wel buitenshuis televisie kijken.
Een VPN verbinding opzetten lijkt me niet simpel ik heb toevallig wel een VPN Surfshark .
Aan Surfshark heb je niets. Als je thuis een FRITZ!Box of Synology NAS hebt dan is het heel eenvoudig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.