Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ App werkt niet goed op Samsung Galaxy Tab A

• 16 februari 2025
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Hallo,

Sinds de updates van afgelopen  week heb ik precies dezelfde problemen als Paulrob hierboven  beschrijft

Ik kijk (keek dus  in dit geval) alleen via mijn tablet, een Samsung  Galaxy Tab A en die is up to date met de software, etcetera.

Zie bij hem geen oplossing staan...?

Met vriendelijke groet, ejab

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@ejab, geen probleem hoor!

Geen signaal is vaak een melding van de tv als het invoerkanaal niet goed staat. Stel dat de tv-ontvanger bijvoorbeeld op de HDMI 1 aansluiting van je tv is aangesloten, en je televisie staat op bijvoorbeeld op HDMI 2, dan krijg je de melding geen signaal te zien. Maar het kan ook een andere oorzaak hebben, als er iets niet goed aangesloten is bijvoorbeeld.

Als je het makkelijker vindt om dit telefonisch uit te leggen en te bespreken, maak dan gerust een belafspraak. Dat is met zulke dingen soms makkelijker dan in tekst zoals hier. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Bekijk origineel

7 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom ​@ejab

Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. We hebben een eigen topic voor je aangemaakt, omdat 't topic waar je reageerde over de TV+ app voor Smart TV's gaat.

Ik lees dat jij de TV+ app op jouw Samsung tablet gebruikt. Hoe staat het er nu voor? We zijn steeds bezig om de app te verbeteren, heb je de nieuwste versie al? Die vind je hieronder, in onze Product Updates:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 februari 2025

Hallo Alexandra,

Nee, tablet app werkt nog steeds niet. Heb even de tv geprobeerd (LG smart tv, geloof ik. Is al wat ouder) en daar is geen beeld en alleen de boodschap dat hij geen signaal ontvangt. Kastje ernaast (modem? Ja, ben heel technisch. Niet) volgens de mensenvan de kpn winkel is wel de nieuwste.

Geen zenders op tv is opk sinds die update. Vlak er voor tv nog gebruikt voor dvd kijken en gecheckt of zenders en alles t nog deed.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 februari 2025

Sorry voor de typfouten hierboven.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@ejab, geen probleem hoor!

Geen signaal is vaak een melding van de tv als het invoerkanaal niet goed staat. Stel dat de tv-ontvanger bijvoorbeeld op de HDMI 1 aansluiting van je tv is aangesloten, en je televisie staat op bijvoorbeeld op HDMI 2, dan krijg je de melding geen signaal te zien. Maar het kan ook een andere oorzaak hebben, als er iets niet goed aangesloten is bijvoorbeeld.

Als je het makkelijker vindt om dit telefonisch uit te leggen en te bespreken, maak dan gerust een belafspraak. Dat is met zulke dingen soms makkelijker dan in tekst zoals hier. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

• Topper
  • 15 reacties
  • 22 maart 2025

KPN app is kwart schermvullend op samsung the frame, je moet iedere keer de app afsluiten met hard reset en dan werkt het… 

zo terug in de tijd …teleurgesteld 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025

Ben gestopt met gebruik app. Niet te doen. Kijk nu online maar overweeg sterk om tv deel abonnement op te zeggen. Eerst bij Ziggo steeds gedonder en nu hier ook. Ben er klaar mee.

• Topper
  • 15 reacties
  • 22 maart 2025
ejab schreef:

Ben gestopt met gebruik app. Niet te doen. Kijk nu online maar overweeg sterk om tv deel abonnement op te zeggen. Eerst bij Ziggo steeds gedonder en nu hier ook. Ben er klaar mee.

Moet je zeggen die gedachten spoken ook eens in mijn hoofd