Skip to main content

De app kpn itv online op mobiel en tablet geïnstalleerd en ik heb een account. Waarom werkt het niet in Portugal EU. Krijg geen inhoud.

Blijkbaar moet ik allerlei trucs doen met vpn of casten. Sorry kan dit gewoon werken

 

Hallo @MsMaria ,

Als het WiFi netwerk ter plaatse voldoende capaciteit heeft, dan zou het moeten werken. Mijn ervaring met deze app in andere landen is dat het vaak niet werkt als er veel gebruikers zijn op zo'n WiFi-netwerk. Op rustige momenten lukt het dan wel, maar tijdens de piekuren niet. 

Verder heb je ook nog kans dat je gebruik maakt van een WiFi-netwerk in een hotel dat werkt met een netwerk dat gelieerd is aan bv een Brits of Amerikaans netwerk. Daardoor lijkt het alsof je buiten de EU bent. 

Probeer het eens op een ander WiFi-netwerk.


Gebruik je een wifi verbinding of wil hé gebruik maken van de app via 4G?

Wat bedoel je met "Krijg geen inhoud."?

Kan een eens een screenshot posten van wat je te zien krijgt?


NPO1 

Inhoid alleen af te spelen in de EU krijg ik als ik nu kijken klik


WIFi voldoende toch


NPO1 

Inhoid alleen af te spelen in de EU krijg ik als ik nu kijken klik

Dan geldt inderdaad mijn eerdere reactie:

Verder heb je ook nog kans dat je gebruik maakt van een WiFi-netwerk in een hotel dat werkt met een netwerk dat gelieerd is aan bv een Brits of Amerikaans netwerk.   

Probeer het eens op een ander WiFi-netwerk. 

Of gebruik het mobiele netwerk. (Dat tegoed gaat dan wel hard er doorheen als je TV kijkt via de app.)


Dit lijkt op een issue dat wel vaker opduikt en dat is dat het publieke IP adres van jouw verbinding in een land buiten de EU geregistreerd staat.

Als jij naar whatsmyip.org gaat, welk IP adres krijg je dan te zien?


Best ingewikkeld allemaal 😉


Maar wat is nu toch dat IP adres dat bovenaan staat?


🤔 gewoon een lang getal


🤔 gewoon een lang getal

Welk getal is dat dan?

Plaats dat getal hier eens.


netcabo.pt is toch Portugal

Best ingewikkeld allemaal


Getal lijkt me niet van toepassing


Dan niet, maar weet dat dat getal het enige is dat er iets toe doet.


netcabo.pt is toch Portugal

Best ingewikkeld allemaal

Hoe dan ook is dat WiFi-netwerk gelieerd aan een netwerk buiten de EU. 
De achtergrond is inderdaad ingewikkeld, maar voor jou verder onbelangrijk. Want uiteindelijk zul je contact moeten maken met een ander WiFi-netwerk om TV te kijken via de KPN-app. 
 

Lukt dat niet? Dan kun je in ieder geval naar BVN kijken via:

https://www.bvn.tv


Thnkxxx voor je hulp, maar heb geen zin in ict

App moet gewoon klantvriendelijk zijn en werken.

NPO start app werkt goed. Dus doe ik het hier mee


Als je dat IP adres hier plaatst dan kan een moderator van KPN dit bij de juiste persoon neerleggen om te kijken in welk land dat IP adres volgens de door KPN gebruikte geolocatie database geregistreerd staat.

Een voorbeeld van zo'n geolocatie database is geolocation.com.