Skip to main content

Hallo, de kpn app tv kijken werkt niet in spanje {malaga stad}, soms heel gebrekkig via mobiel netwerk, maar je wordt constant uit de app gegooid. Dan weer opnieuw inloggen.

Via wifi werkt het helemaal niet. Provider orange. Fout melding <403-3147>

Is er een oplossing voor om gewoon Nederlandse tv te kijken in spanje?

@Aavm 

Dat kan kloppen, hij werkt op de tv alleen binnen je eigen netwerk.

 

Maar je kan wel via je mobiel of tablet in combinatie van een Chromecast kijken.

Niet alles, i.v.m. rechten. 


Inderdaad via mobiel gaat het wel. Is een VPN ook een oplossing om wel via wifi ned tv te kijken via de kpn app?


Hoi @Aavm. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je een VPN verbinding maakt met jouw thuisnetwerk verwacht ik dat je wel gebruik maken van onze iTV app. Helaas bieden wij hier geen ondersteuning op, maar er zijn vast andere forum gebruikers die jou hierin verder kunnen helpen. 


Met de app in een Smart TV werkt het niet via een algemene VPN. Je moet dan echt een VPN server thuis opzetten zodat de app denkt dat je met je ip-adres van je Nederlandse adres inlogt.

Maar ja je bent nu niet thuis dus dat gaat niet lukken.


Oké dank!


Ik gebruik in Spanje mifi met een simkaart van Movistar (200 gb voor €20! Zo kan het dus ook!). Die simkaart heeft natuurlijk een spaans IP adres en dus werkt de Kpn Itv app niet😡. De app van Odido doet daar niet moeilijk over! Prima tv ontvangst en nog goedkoper ook. KPN moet daar snel wat aan doen anders gaat dat klanten kosten ! Jammer want ben normaal gesproken heel tevreden over Kpn.


@Mutxamel 

Je kan hier beter een eigen nieuwe topic voor maken. 

Zie boven in de groene balk “+ stel je vraag” 


KPN moet daar snel wat aan doen anders gaat dat klanten kosten !

Ik denk niet dat dat veel klanten gaat kosten.

Ik neem overigens aan dat je de KPN smart-TV app bedoelt immers die werkt alleen op/via het thuisnetwerk. De KPN TV app op Android en iOS telefoons/tablets werkt wel gewoon.


Geachte wjb, zoals ik schreef bedoel ik de Kpn Itv app op mijn apple telefoon. Die werkt inderdaad op mijn nederlandse kpn simkaart maar niet op een simkaart met een spaans ip in je telefoon of in de mifi. 
Tv streamen met je nederlandse simkaart is veel te duur. Gr 


Geachte wjb, zoals ik schreef bedoel ik de Kpn Itv app op mijn apple telefoon. Die werkt inderdaad op mijn nederlandse kpn simkaart maar niet op een simkaart met een spaans ip in je telefoon of in de mifi. 
Tv streamen met je nederlandse simkaart is veel te duur. Gr 

Die moet gewoon wel werken op een Spaans IP adres.

Wat voor een foutmelding krijg je dan?


Beste, nee hoor echt niet. De eerste keer wel. Zodra je op een zender tikt om te kijken op zwart. Zet ik op mijn telefoon de wifi ( met spaanse sim) uit en log ik in met mijn nederlandse simkaart en bundel werkt het wel.

Gr


Vergat de foutmelding: 

foutcode 1001


Beste wjb, Hoe het dan wel zou kunnen zonder VPN netwerk hoor ik graag van u,

gr 


Hoe het dan wel zou kunnen zonder VPN netwerk hoor ik graag van u,

Dat hoort binnen de EU gewoon mogelijk te zijn op een telefoon of tablet, ook met een Spaanse sim.


Dat lijkt mij ook. Bij Odido hebben ze dat blijkbaar wel begrepen. Een reactie van kpn zou mooi zijn. Met warme groet uit Spanje.


Vergat de foutmelding: 

foutcode 1001

Wat is het IP adres dat je hebt via die Spaanse simkaart.

Het lijkt erop dat KPN dat IP adres als VPN adres ziet.


Zeker, dat is precies het punt/probleem!


Reageer