Skip to main content

De kpn tv+ app werkt niet. Ik open de app. Hij vraagt of ik meldingen wil toestaan. Ik kan nergens op klikken.

Toestel is up to Date. Toestel opnieuw opgestart. App opnieuw geïnstalleerd.

Had een review achtergelaten. Toen ben ik hiernaar doorverwezen. 

Hi ​@J. Jongste en welkom bij de KPN Community! Wat get dat de app nergens op reageert. 😕 Kun je een screenshot sturen van het scherm dat je ziet, waarbij het misgaat? 

Ook ben ik benieuwd of het met andere apps wel goed gaat. Netflix en Youtube bijvoorbeeld (mocht je deze gebruiken). 
Als ook die niet goed werken, controleer dan je internetverbinding en test de apps via zowel het mobiele netwerk als de wifi. Hoe gaat het dan?

Mocht dat geen verschil maken, dan hoor ik ook graag welk type toestel je gebruikt en welke softwareversie hierop draait. 
Gaat het op andere apparaten wel goed met de TV+ app, of loopt deze daar ook op vast? 

Hoi Sanne,

Ondertussen is het opgelost. Als de app geïnstalleerd wordt loopt hij meteen vast bij de vraag of de app meldingen mag versturen. 

De app klikte ik steeds weg. Maar als je gewoon 1x terug doet dan kun je verder. Hoort eigenlijk niet

Aan de reviews van de app te lezen. Zijn er meedere die hier tegenaan lopen. 

Misschien dat deze informatie toegevoegd kan worden of de app geüpdatet kan worden.

Alsnog bedankt voor je reactie! 

Reageer