Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ App werkt niet meer op mijn mobiele telefoon

• February 18, 2025
  • 8 reacties
  • 532 keer bekeken

De kpn+ tv app werkt al dagen niet meer op mobiele telefoon. Heb de app verwijderd en opnieuw gedownload volgens advies van de kpn klantenservice. Werkt nog steeds niet, afspelen stopt steeds. Heel vervelend! Wordt dit opgelost?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Dat is goed om te lezen ​@Sander Bakker, dat maakt het kijken weer een stuk makkelijker. In die update zat geen specifieke aanpassing daarvoor, dus ik kan het niet helemaal verklaren: 

Helpt die update bij jou ook ​@Tulipan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 18, 2025

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Tulipan, voordat we er meer over kunnen zeggen hebben we eerst meer informatie nodig. Wat stopt er precies? Is dat het kijken van live tv, is dat bij opnames of sluit de app zichzelf spontaan af?

Op wat voor telefoon (merk en model) merk je dit? Welke versie van het besturingssysteem (Android of iOS) staat er op?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer informatie je geeft, hoe meer we mee kunnen denken.

• Nieuwkomer
  • February 21, 2025

Goedendag,

Ik heb al paar weken zelfde probleem op mijn telefoon. Ik heb een Android 14 systeem. Als ik tv er op kijk of iets terug kijk stopt het na een paar minuten. Dan moet ik het helemaal afsluiten en dan Weer opnieuw beginnen. Eigenlijk is het dus niet meer te doen om via de app op je mobiele telefoon tv te kijken

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Sander Bakker, je hebt een paar van de gestelde vragen beantwoord maar nog niet alles. Kan je de anderen ook beantwoorden, dan kunnen we het doorgeven.

• Nieuwkomer
  • February 22, 2025

Gisteren stond een update van de app in playstore. Gisteravond heb ik na de update geen last meer van gehad.

Ik heb een Samsung a15. Ik heb alle stappen eerst al meerdere keren doorlopen. Dat hielp allemaal niet maar de update van gisteren lijkt te helpen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 24, 2025

Dat is goed om te lezen ​@Sander Bakker, dat maakt het kijken weer een stuk makkelijker. In die update zat geen specifieke aanpassing daarvoor, dus ik kan het niet helemaal verklaren: 

Helpt die update bij jou ook ​@Tulipan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2025

Het is mij na een week eindelijk gelukt. Vele malen de app opnieuw gedownload en resolutie gehalveerd. Nu doet hij het weer, maar zou fijn zijn als kpn bij updates of andere veranderingen daar beter over nadenkt, vele klanten konden met mij de app niet meer gebruiken 😔

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Jasper van KPN
Moderator

We hebben je nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic ​@Tulipan, het is niet handig om een tweede topic te starten. Het is makkelijker om hier verder te gaan.

Merk je nu hetzelfde als wat Sander hierboven beschrijft? Dat is me niet duidelijk uit je bericht.