Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app werkt niet meer op mijn tablet

• May 1, 2026
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik kan nu sinds een week niet meer op mijn Tablet Samsung A11 plus de commerciële zenders kijken wel NPO etc...heb al eerder een probleem gehad en dit leek opgelost tezijn en kon daarna weer Tv kijken met de Kpn Tv app. Er was een bug zover ik weet in de update ervoor geweest.

Echter sinds een paar dagen is er dus ineens weer dit probleem.....is er wederom een update geweest? 

Beste antwoord door Maja van KPN

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

Gebruik je een vpn?

• Auteur
  • Topper
  • May 1, 2026

Ja ik heb VPN en tot voor kort geen probleem meer gehad nu dus alleen maar NPO etc en de rest niet meer deze pakt niet

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

VPN uitzetten dan werkt het weer 😁.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Ivdz,

Welke zenders je wel of niet kunt zien, hangt af van op welke locatie je je bevindt, en met een ingeschakelde VPN valt dit door de app niet te controleren.
PeterG heeft je het advies gegeven om de VPN uit te zetten, heb je dat geprobeerd en kan je daarna weer alle zenders bekijken? 🤞🏼 Zo nee, dan hoor ik het graag, zodat we hier even verder naar kunnen kijken!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2026

We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Topper
  • May 8, 2026

Ik zal wel VPN moeten gebruiken zit regelmatig in buitenland. Nu werkt alles naar behoren. Geen idee waaraan het lag. Ik kon alleen de NPO zenders bekijken en geen commerciële zenders zoals rtl 4 en sbs etc

Dank voor de moeite

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Fijn dat het nu weer goed gaat ​@Ivdz!

Een VPN is niet noodzakelijk voor het gebruik van internet in het buitenland, dus mocht je in het buitenland (binnen de EU) tegen problemen aanlopen, dan kan je alsnog kijken of het een verschil maakt als je de VPN -tijdelijk- even uitzet 🙂

• Auteur
  • Topper
  • May 8, 2026

Buiten EU dus heb ik VPN nodig😉