Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app werkt niet na middernacht

• June 2, 2025
  • 37 reacties
  • 717 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 12, 2025

Helaas zijn de gids problemen vlak na middernacht nog niet verholpen in deze update, althans niet op iOS 18.5 iPhone.

(misschien een dingetje met verschillende client/server tijdzone instellingen, of zomertijd/wintertijd verwarring?  Uiteraard pure speculatie van mijn kant…)

Leen59
Wijsgeer
  • July 12, 2025

Gaat idd nog niet goed, maar als je bovenaan op morgen klikt en een beetje terugswipet en daarna het witte blokje “NU” klikt werkt het bij mij wel. Lijkt alsof vandaag en morgen op dat tijdstip niet werkt.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 13, 2025

Helaas zijn de gids problemen vlak na middernacht nog niet verholpen in deze update, althans niet op iOS 18.5 iPhone.

Hier hetzelfde probleem met de tv+ app op mijn Chromecast. Jammer.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 13, 2025

Gaat idd nog niet goed, maar als je bovenaan op morgen klikt en een beetje terugswipet en daarna het witte blokje “NU” klikt werkt het bij mij wel. Lijkt alsof vandaag en morgen op dat tijdstip niet werkt.

Helaas werkt deze workaround niet bij mij op iPhone en iPad.

Verder blijft de nieuwe update nu soms hangen met draaiend pijltje in het startscherm als ik de app eerder heb geopend en na een paar uur opnieuw selecteer, op iPhone 18.5. (Op mijn iPad 17.7.8 heb ik dit nog niet gezien). Herstart van de app verhelpt dat dan wel, maar blijft irritant. Voor zover ik me kan herinneren had vorige versie van de app hier geen last van… er lijkt iets niet helemaal lekker te lopen in de communicatie tussen de app en de server.

Leen59
Wijsgeer
  • July 13, 2025

Dat werkt nu idd ook niet meer helaas.

Leen59
Wijsgeer
  • July 14, 2025

23:55 alles zichtbaar.

10 minuten later alles weg.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • July 15, 2025

Hi ​@Denn026,

Dit zou opgelost moeten zijn met deze update:

Zou je de app anders eens willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? 

Bij mij werkt het dus niet!! Al tijden niet.. 

Ik kijk via de chromecast en moet met de gids tussen zenders zappen, deze is s nachts volledig weg. 

Als ik al een zender aan het kijken was stopt deze gewoon ook ineens snachts en kan ik dus niks meer kijken... 

Dit is nu al maanden zo en ben er klaar mee wel, zie foto voor bewijs.

Eerste updates gedaan, chromsecast geüpdatet, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maakt echter geen verschil. 

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • July 15, 2025

Het werkt hier ook niet meer, en dit is om 2.18u, sterker nog, de hele app bevriest en is onbruikbaar zodra je naar de gids gaat….

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 17, 2025

We zien inderdaad dat de gids toch nog niet helemaal goed gaat, ondanks onze aankondiging daarvan in de product update:

Ik quote even mijn collega vanuit daar:  

Naar de gids wordt gekeken, ik verwacht in de volgende updates meer verbeteringen en hopelijk een blijvende oplossing daarvoor.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 8, 2025

Inmiddels zijn we alweer 3 weken verder en is het nog niet opgelost.. 

Kan al maanden s nachts geen tv kijken omdat via de gids moet.. ik vraag me af of er ooit een oplossing komt, vind het bizar lang duren.

Leen59
Wijsgeer
  • August 8, 2025

Er is vandaag een nieuwe versie van de app gekomen, daarin werkt het weer.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 8, 2025

Het is nu 01:03 en hier laadt de gids op dit moment. 

Versie smart-tv app 08.75.01 (null)