Skip to main content
Vraag

KPN TV+ app werkt niet op iPad in de EU

• Topper
  • 15 reacties

Het is niet mogelijk om in te loggen op de kpn itv app op de iPad in de EU. Noch met kpn id en wachtwoord, ook niet met abonnementsnummer en pincode.

Alles geprobeerd wat in soortgelijke topics stond, maar niets helpt. Het is dus niets eens een kwestie van geen tv kunnen kijken, ik kan niet eens inloggen terwijl dat op de iPhone 13pro wel kan.

12 reacties

Dave van Toer
Helper
Forum|alt.badge.img+2

@MrsB dat is zeker vreemd, beschik je wel over de laatste app versie? En wat gebeurd er tijdens het inloggen? Krijg je een fout of krijg je een witte pagina oid?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 14 maart 2025

Hallo ​@MrsB ,

Verwijder de app eens van jouw iPad. En ga die daarna opnieuw installeren. 

Je moet wel minimaal iOS 13 hebben. Oudere versies worden niet meer ondersteund.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Lukt het inmiddels wel weer om in te loggen? ​@MrsB 

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 maart 2025

Nee, het lukt niet. Ik heb iOs 18.3.2 op de iPad.

ik krijg bij inloggen de mededeling dat het emailadres of het wachtwoord onjuist is. Als ik het via het abonnementsnummer en pincode probeer, reageert de knop “volgende” niet. App heb en had ik al opnieuw geinstalleerd. Met andere woorden: inloggen op de app is onmogelijk.

Het ligt aan de app zelf.

Dave van Toer
Helper
Forum|alt.badge.img+2

@MrsB bij het invullen van het mailadres en wachtwoord op mijn KPN werkt dit dan wel? Anders is het mogelijk niet juist.

Het abonnementsnummer is zeer lang (14 cijfers), als deze niet allemaal in zijn gevuld lukt het inloggen niet. Je kunt deze binnen de mijnKPN app zien onder;

Poppertje rechts bovenin → Abonnementen → jouw adres → Nummer.  

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 maart 2025

Het nummer is 100% zeker goed ingevuld. De pincode ook. Daar ligt het niet aan. De logingegevens zijn ook goed.Ik kan gewoon inloggen op mijn kpn met de gegevens, 

Dave van Toer
Helper
Forum|alt.badge.img+2
MrsB schreef:

Het nummer is 100% zeker goed ingevuld. De pincode ook. Daar ligt het niet aan. 

Als dit is nagekeken dan vertrouw ik daarop, en het inloggen op mijn KPN via de link die ik opgaf? Mocht het toch zijn dat het wachtwoord niet juist was en deze kan worden hersteld, kun je die nogmaals proberen om in te loggen. 

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 maart 2025

Ik kan met mijn gegevens inloggen op kpn. Ik kijk nu tv via de browser, met dezelfde inloggegevens. Daar kan ik met abonnementsnr +pincode inloggen en ook met kpn id en wachtwoord. Het gaat om de app. Daar zit  mogelijk een bug in. 

Dave van Toer
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Zeker als dit op hetzelfde apparaat is dan is dit erg vreemd! Kan het zijn dat er op meer dan 5 apparaten met de app is ingelogd? 

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 maart 2025

Er is in het verleden op hooguit 3 apparaten ingelogd: 2 smartphones en 1 ipad. Op de iPhone doet de app het prima. 

Dave van Toer
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Hmmz, ik probeer wat dingen uit te sluiten. Je hebt ook geen VPN aan staan? 

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 maart 2025

Ja ik heb wel VPN, maar dat maakt niet uit. Ook zonder VPN doet de app het niet, zelfs niet als ik de VPN deinstalleer. Op de iPhone staat de VPN ook aan een daar ervaar ik met de app geen enkel probleem. Voorheen op de iPad trouwens ook niet.

Reageer