Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app wil niet inloggen via nieuwe iPad

• March 14, 2025
  • 14 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik kan op mijn nieuwe i pad ook niet meer inloggen op geen manier

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Esoj, als het nu nog altijd niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice. Een medewerker kan dan direct ondersteuning en hulp bieden bij het gebruik en eventueel installeren van de TV+ app. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

Ik kan sinds vanacht op geen van mijn aparaten inloggen bij kpn plus t

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

Ik kan ook op geen van mijn aparaten meer inloggen op kpn plus tv wat nu. Heb al de app opnieue gedownload en nog kan het niet.

Als dat nooit meer lukt moet im overstappen naar een andere provider want ik ben bedliggend en kan niet zonder tv

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Esoj, zowel met het KPN ID en wachtwoord, als met abonnementsnummer en pincode lukt het niet om te loggen? 

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

Bij mijn slaapkamer tv lukt het mog steeds niet. Mijn telefoon en tablet.doen het nu wel

Maar.slaapkamer tv is belangrijkste en daar doet die nix

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Gebruik je op de slaapkamer een tv-ontvanger? Of heb je daar de smart tv app op staan? 

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

Dit zit erachter. Ik ben niet zo technisch hoe het allemaal heet. Maae heb ook de app verwijderd. Tv uit stekkers eruit en daarna weer opnieuw de app gedownload

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 14, 2025

Maar, er speelt toch dat probleem met Chromecasts op dit moment? Heb ik gisteren iets over gelezen hier op dit forum.

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

Ik heb echt geen idee. Ik hoop alleen dat ik vanavond in bed tv kan kijken. Al ben ik er bang voor want net deed de tv app het nog steeds niet

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 14, 2025

Ik heb het topic gevonden: 

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

Sorry als dit als een domme vraag klinkt maar ik heb geen verstand van zulke dingen.

Maar kan ik nu geen tv meer kijken op mijn slaapkamer. Of kan ik iets doen aan het aparaat zodat die het weer wel doet

• Auteur
  • Topper
  • March 14, 2025

Kpn zegt dat het niet aan de chromecast ligt en dat hun vanavond alles hebbrn opgelost.

Maar kan nog steeds niet inloggen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2025

Hallo ​@Esoj, als het nu nog altijd niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice. Een medewerker kan dan direct ondersteuning en hulp bieden bij het gebruik en eventueel installeren van de TV+ app. 

• Auteur
  • Topper
  • March 18, 2025

Nee kan niet. Ik heb een ander abonnement moeten nemen met draadloze kastjes