Skip to main content

Mijn beeld loopt continue vast, dan moet ik de zender eerst ergens anders opzetten ok.vervolgens als ik terug ga weer verder te kjjken, dit gebeurt niet soms maar meerdere keren per film/programma

Hoi ​@Rieneke023 

Om een beter beeld te krijgen van je situatie, op welke wijze kijk je televisie van KPN TV?
Is dat via de KPN TV+ App op je smart-televisie?
Of gewoon via de KPN TV ontvanger? en welke TV ontvanger van KPN heb je dan in huis?

Met wat meer informatie kunnen we je namelijk beter helpen, want we weten alleen wat schrijft, en dat zegt niet zo heel veel, behalve dat het beeld vast loopt.

Dus graag wat meer informatie, en wat je er zelf al aan hebt gedaan.

De tv staat aangesloten op het kastje Experia box v10

Hoi ​@Rieneke023 

Op welke wijze staat je televisie aangesloten op de Experiabox V10?
Is de televisie zelf direct aangesloten op het modem, en gebruik je dus de KPN TV smart App?
Of zit de KPN TV ontvanger tussen het modem en je televisie in?

Zo ja, welke TV ontvanger van KPN heb je dan in je bezit?
Is dat de nieuwste (KPN TV+ ontvanger) of een oudere TV ontvanger (ARRIS) van KPN?

Graag zo uitgebreid mogelijk antwoord op deze vragen, zodat ik of een andere community lid je goed kan helpen bij je probleem.

Hoi ​@Rieneke023, we helpen je in de Community graag op weg, maar dat kunnen we inderdaad alleen met voldoende informatie doen.

Als je de vragen van Michel hierboven kunt beantwoorden, denken we graag met je mee. Alle details zijn welkom.

Reageer