Skip to main content

Ik gebruik de KPN TV Box +.  Bepaalde zenders zoals 502 (Omroep Friesland) en L1 (Omroep Limburg) vertonen een bevroren beeld en het geluid valt weg. Door de spanning van het kastje te ontkoppelen, 30 seconden wachten, aansluiten en herstarten wordt dit probleem helaas niet opgelost. De back-office van de KPN Helpdesk neemt dit euvel in onderzoek. Ik krijg te horen dat dit een kinderziekte van deze ontvanger blijkt te zijn. Alle andere tv-zenders zijn normaal te bekijken.

Op advies van de helpdesk is de KPN TV Box + draadloos verbonden via mijn WiFi-netwerk.

Heeft iemand ook dergelijke problemen ?

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Regionale omroepen zijn alleen te ontvangen van je eigen provincie en aangesloten buurprovincie(s) @ronaldrobert , dus je kunt nooit omroep Friesland én Omroep Limburg ontvangen, slechts 1 van de 2 als je in die provincie woont of in de naburige provincie(s).

Zoals je weet zitten tussen Friesland en Limburg nog de nodige andere provincies.

 


Dat klopt inderdaad: aan Limburg grenzen Gelderland en Noord-Brabant, deze regionale tv-zenders kan ik ook ontvangen. Echter, de Amsterdamse zender AT5 en Omrop Fryslan betalen om in het KPN-pakket bekeken te worden, zodat ik deze zenders kan bekijken.

Het probleem zit in de KPN TV box +. De backoffice van KPN helpdesk gaat aan de slag voor mij.