Skip to main content

Kan iemand vertellen hoe ik, daar aan kom?

Heb nu de VIP5202

Alvast bedankt Stanley

KPN bellen op 0800-0402 en uw abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Maar daarvoor moet u wel contract vrij zijn. Als u net verlengd heeft, dan gaat het feest dus niet door en zult u eerst het contract uit moeten zitten.

@Noordzee heeft ook een linkje waarmee u online het abonnement om kan zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Hij zal zo wel reageren. Let op dat u daarbij echt de TV+ ontvanger ziet staan.


Hallo @stanleyanja ,

Je kunt de DIW7022 krijgen door jouw abonnement te verlengen indien je nu contractvrij bent. 

Dat kan vanaf maandag 8.00 telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Het is toch vreemd ,ik heb per februari nieuw contract afgesloten tot 2026.

Dat ik toen geen nieuw kastje heb gehad!

Maar oke ik zal het er mee moeten doen!

Bedankt voor de antwoorden.


Dat ik toen geen nieuw kastje heb gehad!

Dan heeft u toen uw oude abonnement verlengd. U bent niet over gegaan op de nieuwste abonnementsvorm. 


Dan heeft u toen uw oude abonnement verlengd. U bent niet over gegaan op de nieuwste abonnementsvorm. 

Het blijft vreemd dat als je verlengt via MijnKPN, dat je dan de (duurdere) oudere abonnementen aanhoudt en via die link (of via 0800-0402) wel overkan naar de nieuwe ontvangers met het bijbehorende lagere tarief. 


Het blijft vreemd dat als je verlengt via MijnKPN, dat je dan de (duurdere) oudere abonnementen aanhoudt en via die link (of via 0800-0402) wel over kan naar de nieuwe ontvangers met het bijbehorende lagere tarief. 

 

Je moet je abonnement niet verlengen, maar omzetten naar KPN tv+.

Je kan ook gratis bellen naar 0800-0402 (vanaf morgen 8 uur) en zeggen dat je je abonnement wilt omzetten naar KPN tv+.

Dus niet verlengen, maar omzetten. 


Je moet je abonnement niet verlengen, maar omzetten naar KPN tv+.

Je kan ook gratis bellen naar 0800-0402 (vanaf morgen 8 uur) en zeggen dat je je abonnement wilt omzetten naar KPN tv+.

Dus niet verlengen, maar omzetten. 

 

Hoe kom je daar nu bij?

De link is niet voor niets : 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Als je overgaat op KPN TV+, heb je automatisch meteen verlengd. 


Hoe kom je daar nu bij?

De link is niet voor niets : 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Als je overgaat op KPN TV+, heb je automatisch meteen verlengd. 

 

Rustig aan.

Taalkundig kan je ook iets anders bij verlengen verstaan.

Ik versta bij verlengen dat je je huidige abonnement verlengt en ook dat kan bij KPN (dus niet overstapt naar KPN tv+).

Wat ik dus bedoel is, dat je je abonnement wijzigt (aanpast) naar een nieuw abonnement, namelijk KPN tv+

 

En als je overgaat op KPN tv+, heb je een compleet nieuw abonnement.

Het is net hoe je iets opvat. 

 

Persoonlijk versta ik onder verlengen iets anders dan jij.

 


Reageer