Skip to main content
Vraag

KPN TV+ Box eerder aansluiten dan de aansluitdatum

• May 3, 2025
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Kan ik de kpntv+ box eerder aansluiten dan de datum 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 3, 2025

@Pieter Mountain dat kan volgens mij gewoon. Het abonnement gaat dan wel direct in. Bij mij werkte het zo, een kleine week eerder. Je merkt gauw genoeg of het signaal er al op staat. Succes!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Pieter Mountain. Welkom op de community! Goede vraag! Je kunt de KPN TV+ Box meestal pas gebruiken vanaf de datum waarop je abonnement begint. Voor die tijd werkt het tv-signaal nog niet. Als je de box eerder aansluit, krijg je waarschijnlijk geen beeld.

Heb je al internet van KPN? Dan kun je de box wel vast aansluiten om te kijken of alles goed is aangesloten. Maar tv-kijken kan pas vanaf de datum dat je abonnement actief is.

Laat het weten als je nog meer vragen hebt!

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

@Pieter Mountain Als je een abonnementsnummer en een PIN code hebt kun je gebruik maken van TV. Ook al is dit voor een bepaalde ingangsdatum. Of je de ontvanger kunt gebruiken hangt ervan af of alles op netwerk niveau geregeld is voor jouw abonnement, dat weet ik niet. Maar dan nog kun je via https://tv.kpn.com kijken.

Wel worden bepaalde extra diensten pas aangezet op het moment dat je abonnement officieel ingaat. Zo kun je geen video’s huren, of andere dingen doen waar je extra voor moet betalen totdat je abonnement echt begint.

Thanks voor de reacties.

Alles werkt perfect