Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ Box gaat niet automatisch uit

• May 6, 2025
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

De tv box gaat helemaal niet automatisch uit.

Alles maar dan ook alles geprobeerd

hdmi cec instellingen op de tv box als op de tv nagekeken.

Eerst dacht ik even dat het lag aan hoe de tv in standby gaat. 

Er is een snelle start met sluimerstand optie voor de tv of als je beide uitzet, gaat uit echt helemaal uit, alle combinaties geprobeerd, maar die tv box blijft maar aanstaan als de tv uit gaat.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Kun je m eens op een andere HDMI poort proberen ​@Anthony78? Heb je ook bij de instellingen van je TV zelf gekeken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 6, 2025

Beste ​@Anthony78 heeft iemand dat beweerd dan of staat dat ergens in  de beschrijving op papier of de online help van de TV+box?

Forum|alt.badge.img+3

Beste ​@Anthony78 heeft iemand dat beweerd dan of staat dat ergens in  de beschrijving op papier of de online help van de TV+box?

Als ik mijn TV uitschakel werkt dit in ieder geval wel. Mijn versterker en de TV+Box gaan dan ook uit.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Kun je m eens op een andere HDMI poort proberen ​@Anthony78? Heb je ook bij de instellingen van je TV zelf gekeken?

• Auteur
  • Topper
  • May 29, 2025

Dat heb ik al geprobeerd, ook bij de instellingen van de tv.

Dit had ik al eerder geschreven: 

Alles maar dan ook alles geprobeerd

hdmi cec instellingen op de tv box als op de tv nagekeken.

Eerst dacht ik even dat het lag aan hoe de tv in standby gaat. 

Er is een snelle start met sluimerstand optie voor de tv of als je beide uitzet, gaat uit echt helemaal uit, alle combinaties geprobeerd, maar die tv box blijft maar aanstaan als de tv uit gaat.

Die tv box blijft maar aan staan.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 29, 2025

En als je het andersom doet? Dus als je met de afstandsbediening de tv+ box uitzet, gaat dan de tv uit?

• Auteur
  • Topper
  • May 29, 2025

nee

vankol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • May 29, 2025

Ja zo doe ik het ook altijd TV+ uitschakelen waarbij de tv ook uitgaat. (en andersom)

Gebruik dus maar 1 knop