Skip to main content

Sinds de update moet ik iedere dag minimaal 1x de box herstarten omdat deze bij het aanzetten de zender 1 sec weergeeft en dan zwart beeld geeft. Het wisselen naar andere zenders verhelpt dit probleem niet. Krijg wederom 1 sec de zender te zien en dan weer zwart beeld. De Box wordt is ook iets warm. De Box is bekabeld aangesloten.

Hoi @Soroni, dat is niet de bedoeling inderdaad! Ging dat voor de laatste update nog wel goed, of had je het toen ook? Heb je de TV+ Box ook al eens een reset gegeven om te kijken of het daarna ook nog is?


Hoi Jasper, voor de update had ik hier geen last van. Moet steeds resetten als hij niets doet. Dus dat helpt ook niet. 


Had je de ontvanger gereset of opnieuw opstart? In je eerste bericht had je het over opnieuw opstarten, resetten is iets anders dan dat. Als je nog geen reset hebt gedaan zoals op de link in mijn vorige bericht wordt beschreven kan je dat als eerste doen.


Goedemorgen, Ik heb het helemaal gehad met de KPN TV+ box. Minimaal 3 x per week moet ik restten om beeld te krijgen. Ben nu al meer dan een maand met dit "probleem” bezig en heb er genoeg van. Heb alle mogelijkheden en antwoorden geprobeerd, zelfs nieuwe HDMI kabel, maar niets helpt. De box wordt ook warm. (reeds eerder gemeld) Hoe kan ik deze omruilen voor een nieuwe, want dit is mijn laatst optie om dit probleem opgelost te krijgen. 


Een maand geleden hadden we inderdaad ook contact, toen had ik je dingen gevraagd maar ik er geen antwoord op gezien. We denken graag met je mee, maar dat kunnen we niet zonder jou. 

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch te bespreken kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Alles wat gevraagd is heb ik uitgevoerd. Zelfs meermalen. Ook andere kabels. Zal telefonisch contact zoeken. 


Ik denk dat dat beter en sneller is inderdaad. Als we hier vragen stellen en je geeft geen reactie weten we niet of het daarmee opgelost is, of dat je op een andere manier contact hebt gehad. Wij weten alleen wat jij vertelt. 


Reageer