Skip to main content

Tijdens het kijken van een tv-programma komt ineens het opstart KPN logo inbeeld. Na enkele minuten komt de gids in beeld en kunnen weer het programma opnieuw bekijken. Ik heb het niet over vooraf opgenomen programma's. Ik had gedacht dat dit tijdens de stanby stand zou plaats vinden of wanneer ik het zelf doe.

Ha @Kreeftje44, vreemd! Hoe vaak ervaar je dit? En merk je dit altijd bij tv kijken of soms? En is het op bepaalde tijden of verschilt dat ook? Heb je jouw ontvanger al eens een fabrieksreset gegeven?


Hallo Marcia, de fabrieksreset is al gegeven, via online hulp van KPN en door mijzelf. Het herstarten is in de avond uren tijdens het tv kijken. Niet bij opgenomen programma's. 


Je hebt niet toevallig ergens een tijdschakelaar o.i.d.?


Geen tijdschakelaar die aan staat die tijdens het opstarten van de box aanstond. Ik wacht de update van 19 januari af. Gebeurd er niets dan sluit ik deze vragen serie.


Mocht de update geen soelaas bieden, meld je dan vooral weer hier!


Waar kan ik dit markeren? 


Ik heb een antwoord gemarkeerd die ook nuttig kan zijn voor andere klanten. Mochten zij dezelfde vraag hebben, zullen zij die reactie als eerste lezen in dit topic. 


Je bent niet de enigste waar dit gebeurt bij mij gebeurt het ook op de gekste momenten tijdens het kijken zeer storend en vervelend ook tijdens terugkijken en dan moet je helemaal van af het begin terug kijken harde reset fabrieks instellingen alles al geprobeerd blijft terug komen. Nu net 3 keer achter elkaar bij live kijken.


Het gebeurt vaker dan je denkt, ben je aan het kijken zwart scherm en de box herstart opeens, en dan zit je weer in het beginscherm, vooral irritant als je een film aan het streamen bent.

Gebeurde net 5 minuten geleden dus ja ergens zit er iets fout


Ha @Reggie Buis, mocht jij nog steeds problemen met de ontvanger ervaren, maak gerust een eigen topic aan. Leg hierin uit waar je tegenaan loopt én wat je al geprobeerd hebt. De community denkt graag met je mee!


Volgens mij is het probleem opgelost.


Dat zou super zijn, natuurlijk!


Zelfde hier al maanden, op meerdere tuners, meerdere keren per dag.

 

Het blijft echt een schandalig slecht produkt


@twister1977 jammer om te lezen dat je dit ervaart! Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn dat de TV+ Box spontaan herstart tijdens het tv kijken. En al helemaal niet meerdere keren per dag, al maanden lang. Wil je een eigen topic aanmaken met jouw vraag? En kan je daarin aangeven hoe jouw TV+ Boxen zijn aangesloten en wat je precies ervaart? De community helpt je graag verder. 


@Marcia van KPN @twister1977 Als alleen het KPN-logo in beeld komt, is niet de TV+Ontvanger opnieuw gestart maar alleen de KPN+Launcher App. Deze start opnieuw indien hij geen verbinding meer krijgt naar het TV-platform. Dus meer een verbinding probleem dan een ontvanger-probleem.


@Marcia van KPN @twister1977 Als alleen het KPN-logo in beeld komt, is niet de TV+Ontvanger opnieuw gestart maar alleen de KPN+Launcher App. Deze start opnieuw indien hij geen verbinding meer krijgt naar het TV-platform. Dus meer een verbinding probleem dan een ontvanger-probleem.

Thanks tdn, zal daar is naar kijken


Reageer