Ok. Ik ben overgestapt van Ziggo naar glasvezel van KPN. Modem is aangesloten en wifi doet het. NU de TV. Ik snap niets van de installatieuitleg. Er staat dat je beter bekabeld kunt aansluiten en daarna begint een uitleg waar ik niets van snap. Moet je de TV box aansluiten op je glazveselmodem ( bij mij in de meterkast in de gang) en dan kabel gaan doortrekken naar de TV ( woonkamer) waar ik geen glasvezelaansluiting heb?Toen ik abonnement afsloot zei de jongeman van KPN tegen mij: je krijgt een kaart die je gewoon in je tv stopt en klaar. Niet dus. Ik voel me nu een beetje bedonderd, eerlijk gezegd.
De TV Plus Box werkt ook met wifi,
Als werkelijk gezegd is dat het met een 'kaart' werkt die je 'in de tv stopt' breekt mij de klomp, want dat geldt alleen voor bepaalde abonnementen van Ziggo.
Als werkelijk gezegd is dat het met een 'kaart' werkt die je 'in de tv stopt' breekt mij de klomp, want dat geldt alleen voor bepaalde abonnementen van Ziggo.
En ook bij Digitenne van KPN
En ook bij Digitenne van KPN
Ja, maar het gaat hier om TV+ toch? Misschien dat het in het gesprek ook over Digitenne is gegaan, maar dat schrijft
Ik zelf ben kort geleden ook overgestapt van Ziggo naar KPN en heb twee jaar geleden al in de woonkamer en twee slaapkamers de coaxkabels vervangen door cat6 netwerkkabels omdat ik toen bij Ziggo al gebruik maakte van Next Mini’s en die hadden geen coax nodig.
Dank allen. Maandag komt er een monteur langs van KPN omdat ze me per abuis verkeerd hebben voorgelicht bij het afsluiten van het glasvezel internet en tv contract en ze ook waardering hadden voor het feit dat ik er zo rustig onder bleef. Thanks KPN - kindness is everything!
Goedemiddag
Dank allen. Maandag komt er een monteur langs van KPN omdat ze me per abuis verkeerd hebben voorgelicht bij het afsluiten van het glasvezel internet en tv contract en ze ook waardering hadden voor het feit dat ik er zo rustig onder bleef. Thanks KPN - kindness is everything!
Heeft de monteur vandaag alles kunnen doen waarvoor hij kwam?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.