Skip to main content

Goedemiddag allemaal,

 

Zojuist de nieuwe producten ontvangen van de kpn tv+ box. 

Hiervoor had ik de ontvanger arris en daar kon ik mij bose afstandsbediening (soundbar 700) wel gewoon aan koppelen. 

Zodat ik alles kon regelen met 1 afstandsbediening 

Maar nu geeft mijn app wel aan dat ik verbonden ben maar het werkt helaas niet. 

Uit andere berichten las ik dat mensen het hebben ogegeven en het maar regelen met 2 afstandbedieningen.

Is er ondertussen al een oplossing of bekend of er een update komt? 

 

Bij merk voer ik Sagemcom in met als model DIW7022

 

Ik hoor het graag, 

 

Mvg 

 

Ben

Gelieve het volgende item te bekijken:

KPN TV+ afstandsbediening werkt niet in combinatie met Bose soundbar | KPN Community

 

Misschien dat dit helpt.

Gr. C.I.O.N.


Gelieve het volgende item te bekijken:

KPN TV+ afstandsbediening werkt niet in combinatie met Bose soundbar | KPN Community

 

Misschien dat dit helpt.

Gr. C.I.O.N.

Hallo @Bendeben in bovenstaande topic worden verschillende oplossingen geboden. Mogelijk dat je daar mee uit de voeten kunt. 


Goedemorgen heren, 

 

Bedankt voor de reacties, maar helaas is er nog geen oplossing. 

Toevallig is er gisteren een monteur geweest en we zijn er niet uitgekomen. 

 

Ik moet de afstandsbediening van mijn bose koppelen in de app van bose. 

Hier word er aangegeven verbonden maar vervolgens werkt het niet op het kpn kastje. En kan ik niet het volume en ect bedienen.

Hiervoor had ik een arris model van kpn en daar heb ik dezelfde instructies gevolg en daar werken alles prima op. 

 

Aangezien de bose app wel de Sagemcom en model nummer herkent weet ik niet waar nu mis gaat. 

 

Groet Ben


Beste Ben,

 

Heeft u reeds een oplossing voor dit probleem gevonden?

Wij hebben sinds vandaag KPN+tv en krijg deze niet gekoppeld aan mijn Bose 700.

Ik hoor graag van u.

Mvg Joyce


Hoi Joyce, 

 

Ik heb helaas geen oplossing gevonden. 

Ik denk dat we moeten wachten totdat de gegevens vanuit bose en kpn gekoppeld worden (of andersom).

Hiervoor had ik ook kpn en dat werkte prima.

 

Ik gebruik nu helaas mijn afstandsbediening van bose voor harder en zacht en verder de kpn afstandsbediening want harder en zachte doet het weer niet op die van kpn. 

Heel jammer en teleurstellend maar volgens mij is er tot nu toe niks aan te doen. 

 

Mocht jij wel de oplossing hebben hoor ik het graag. 

 

Mvg,

Ben


@Bendeben 

@EdJoy 

Ik heb hetzelfde probleem, net een nieuwe KPN TV+ ontvanger gekregen en de Bose 700 afstandsbediening werkt niet meer… alleen het volume werkt nog, en de rest moet met de KPN ab. Nu twee op de bank liggen 😔 Heb jij inmiddels een oplossing? 
 

groet Marco 


Reageer