Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ Box koppelen aan Sonos soundbar via bluetooth

• May 21, 2025
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik wil mijn KPN DIW 7022 via Bluetooth koppelen aan mijn Sonos soundbar

bluetooth herkend de kpnbox wel maar als ik hem wil koppelen vraagt het of een code te lezen is op de kpnbox en dat is niet het geval 

wie helpt mij

Beste antwoord door Chef65

Hi Alex,

Ik ben er inmiddels uit dat de KPN DIW7022 niet te koppelen is via bluetooth want het was mijn bedoeling om via het kpn kastje naar de radio te luidteren zonde de tv aan te zetten.

Dankzij een tip van mijn schoonzoon kan ik via de sonos app en naar my TunerRadio en daar vind ik alle mogelijke radio zender waar naar ik kan luisteren.

Vriendelijke groet,

@chef65 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

HI ​@Chef65, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Welke Sonos Soundbar is dit precies? Als het bij je televisie staat is het in ieder geval handiger om het via een kabel aan te sluiten, via HDMI (ARC) of een optische kabel. 

Koppel de Soundbar overigens vanaf het menu van de TV box zelf. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hi Alex,

Ik ben er inmiddels uit dat de KPN DIW7022 niet te koppelen is via bluetooth want het was mijn bedoeling om via het kpn kastje naar de radio te luidteren zonde de tv aan te zetten.

Dankzij een tip van mijn schoonzoon kan ik via de sonos app en naar my TunerRadio en daar vind ik alle mogelijke radio zender waar naar ik kan luisteren.

Vriendelijke groet,

@chef65 

Â