Skip to main content

Er zijn nu opstart problemen met tv+ 7022

Moet elke keer stroomloos maken om tv te kijken,

Ook hier dat zelfde probleem

 

maar ook tijdens het kijken van een opname opeens afsluiten van de app

en soms de opnames niet kunnen opstarten.

zowel de box als het modem al een paar keer opnieuw opgestart

 

soms een rode balk met de melding dat er een fout opgetreden is en dat de box opnieuw opgestart moet worden

 

dan heb ik het maar niet over het telkens verliezen van het contact met de afstandsbediening


Ik las net dat ze er vanaf weten en denk ik op pakken


Hoi @Ericvw & @JohnAn, er zijn inderdaad nog wat probleempjes. Zie daarvoor de bekende bevindingen. Verder blijven wij bezig met doorontwikkelen. Wil je graag op de hoogte blijven van de updates kun je je abonneren op onze product updates. 

Verder kun je nog de box resetten. Als dat niet helpt kun je de manier van aansluiten nog aanpassen. Via de kabel of via wifi. Via wifi alleen met een Box 12 of SuperWifi 2.0.


Zit er toevallig een DVS tussen? 

 

Steeds spanning (volksmond stroom) eraf halen is natuurlijk niet handig.


DVS?


DVS?

 

Draadloze verbinding set via het 230 volt netwerk.

Wordt vaak gebruikt om internet en IPTV via het 230 volt netwerk te versturen, zodat je gaan kabel hoeft te trekken.

Maar werken steeds minder goed door de grote verstoring op het 230 volt netwerk.

 

En de DIW7022 werkt ook via WIFI.😉


Zat in de testgroep met alle updates het ging goed maar met de laatste update is er weer denk bugs meegegaan waardoor het aanzetten en uitzetten dus het opstarten fout gaat alles gedaan modem resetten en meerdere malen herstarts gedaan maar blijft moeilijk terwijl ik glasvezel heb en bekabeld op 1000mb ,

Ze zeggen dat er aan gewerkt word heb 0800-0402 gebeld en het rare is dat de medewerkster zei dat dit tot april kan duren,

Heb wel een beetje spijt dat ik naar tv+ ben gegaan 🤔


Nee. Direct met cat6 aan het experiabox v10


@Ericvw 

Dat is 1 van de redenen dat ik nog even wacht, ook al kan ik geld (wat ik goed kan gebruiken) per maand bespaar. 😉


Ze zeggen dat er aan gewerkt word heb 0800-0402 gebeld en het rare is dat de medewerkster zei dat dit tot april kan duren,

Abonneer je dan vooral op de Product Updates. Daar delen wij alle updates wanneer ze er zijn en wat er verbeterd/veranderd/toegevoegd is.Â