Skip to main content

Wel 6 keer per dag krijg ik de melding op het scherm dat de Bluetooth verbinding met de afstandbediening verbroken is , en na een paar seconden verdwijnt deze melding. Wat kan de oorzaak zijn en wat kan ik hier aan doen.

de afstandbediening ligt ongeveer 4 meter van de TV. Op de tafel.

Ik heb hier een Soundbar die ik uit gezet heb maar dat helpt niet.

2 mobiele telefoons, 1 iPad , 2 x Google home

die mischien storing kunnen veroorzaken.

 


Heb je het getest door eens van alle apparaten tijdelijk de bluetooth uit te zetten? Zo kun je het natuurlijk wel uitsluiten. 

 


Dat is ook al gebeurt maar heeft niet geholpen. Probleem blijft.


Dus het probleem is enkel in de woonkamer. Dit met meerdere afstandsbedieningen en verschillende ontvangers. Vrijwel alles is verder getest, maar het probleem blijft. 

Gekke is dat het op 1 locatie is. Er moet wel iets storen. Als het aan de hardware lag zou het probleem meeverhuizen met de ontvanger. 

Ik heb in deze situatie werkelijk geen idee meer. 
Wellicht kun je de ontvanger nog eens ergens anders neerzetten. Verder van de tv, kijken of dat helpt. Maar als dat niet werkt, houdt het echt op voor mij. 


Het probleem zou gedeeltelijk opgelost zijn ,als de irritante melding op het scherm uitgeschakeld zou kunnen worden.


Dat gaan ze niet doen ben ik bang, maar zal het meenemen. Volgens mij staat er wel op de planning om in de meldingen duidelijker te krijgen wat de reden is. Alleen wanneer, dat is mij zo niet duidelijk. Maar geeft misschien wel een idee wat er aan de hand is. Maar aan de andere kant koop je daar nu niks voor. 


Reageer