Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.199.4

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • August 19, 2025
  • 69 reacties
  • 12003 keer bekeken
KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.199.1
Toon eerste bericht

69 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 2, 2025

Hi ​@Harry_Nack! Dank je wel voor je melding!

Om dit goed te onderzoeken willen we wat extra informatie kunnen doorgeven aan het TV team. Zou je kunnen aangeven:

• Of je dit probleem steeds ervaart bij terugkijken, of alleen bij de genoemde bovenstaande programma’s/zenders?
  • Ongeveer na hoeveel minuten het beeld begint te stotteren?
  • Of je de Soundbox bekabeld of via wifi hebt aangesloten?
  • Mocht je het nog niet gedaan hebben, wil jij jouw Soundbox eens voor een x aantal minuten stroomloos maken en eens kijken of je nog steeds problemen ervaart met Terugkijken?

Met deze gegevens kunnen we het hopelijk beter reproduceren en sneller oplossen.

Is er al meer bekend wanneer KPN de TV+ box over wil zetten naar Android 14 wacht hier met smart op.

Nope, ​@MennoG78. Er is nu nog niets bekend! Zodra er nieuws is, delen we dat via…. 🥁 de Product Updates! 😉

Harry_Nack
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • September 3, 2025

Het kan even duren, voordat ik informatie heb.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 3, 2025

Het kan even duren, voordat ik informatie heb.

Geen probleem Harry! Neem alle tijd die je nodig hebt. We houden dit topic actief in de gaten en zullen zodra je jouw bevindingen hebt gedaan dit doorgeven!

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • September 8, 2025

Waarom geeft de gids nog steeds zoveel minder informatie als die van de telefoon-app?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen ​@BasT, bedoel je dingen als de titel van een aflevering, namen van acteurs en dat soort zaken? Of zou je nog iets anders in de informatie willen zien? Laat het in dat laatste geval gerust weten. En wij nemen dit punt nog eens mee om na te vragen!

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • September 8, 2025

@Alexandra van KPN Idd acteurs, presentatoren, inhoud van een uitzending etc.
Dit wordt wel in de telefoon-app vermeld.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 8, 2025

Goed punt van ​@BasT! In de app staat inderdaad enige informatie over bijvoorbeeld een film. Het kan dus wel...Zou alleen wel mooi zijn als ook nog jaar van uitgifte en land van herkomst vermeld werd, en dan dus ook in de gids op de diverse mediaspelers, ​@Alexandra van KPN. Ook of een programma een herhaling is is wel een vermelding waard.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank voor de input beide, we nemen het mee! We hebben dit punt al wel eens aangedragen maar dat is enige tijd geleden. Als we hier meer over weten of horen, dan delen we het!

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 8, 2025

Goedemiddag, even een vraagje over een Product udate van de tv+ & soundbox  launcher,

het gaat over 1.199.2 wat is er geupdate?

gr. Thommus_01

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 8, 2025

Dank voor de input beide, we nemen het mee! We hebben dit punt al wel eens aangedragen maar dat is enige tijd geleden. Als we hier meer over weten of horen, dan delen we het!

Ja, het staat geloof ik ook al in de lijst met verbeterpunten, maar het kan geen kwaad er nog eens de aandacht op te vestigen, ​@Alexandra van KPN.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 8, 2025

Goedemiddag, even een vraagje over een Product udate van de tv+ & soundbox  launcher,

gr. Thommus_01

Dat kun je allemaal teruglezen in het startbericht ​@Thommus_01 :) 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 8, 2025

Vorig jaar zijn we keer in Amersfoort geweest toen werd gezegd ow is kleine moeite door het TV team ;)

Alleen jaar verder is het er nog niet helaas.

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 8, 2025

gr. Thommus_01

Dat kun je allemaal teruglezen in het startbericht ​@Thommus_01 :) 

Helaas daar staat alleen oeps

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 8, 2025

Het startbericht hier geeft toch geen oeps ​@Thommus_01 ?

Link startbericht van dit topic

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 8, 2025

Het startbericht hier geeft toch geen oeps ​@Thommus_01 ?

Link startbericht van dit topic

Dank je voor de link maar mijn vraag gaat over update 1.199.2

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 8, 2025

Daar zie ik helemaal geen bericht over. Zal wel nog een kleine onderwater aanpassing zijn op 1.199.1. Vast niks schokkends. Anders zou het wel een grotere getal wijziging zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 8, 2025

En zoals ik al dacht ​@Thommus_01 .

DIT bericht is zojuist aangepast 😁. Het is ook nog wel zo dat de vooraankondiging naar de moderators net een ander versienummer is dan de wat latere daadwerkelijke uitrol.

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 8, 2025

Daar zie ik helemaal geen bericht over. Zal wel nog een kleine onderwater aanpassing zijn op 1.199.1. Vast niks schokkends. Anders zou het wel een grotere getal wijziging zijn.

Dank je.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

gr. Thommus_01

@Thommus_01 goede en terechte vraag!

Wat ​@PeterG zegt klopt helemaal. We hebben een herstart geforceerd in verband met het terugvallen naar unicast. Ik heb het nummer aangepast en het topic aangevuld!

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 8, 2025

gr. Thommus_01

@Thommus_01 goede en terechte vraag!

Wat ​@PeterG zegt klopt helemaal. We hebben een herstart geforceerd in verband met het terugvallen naar unicast. Ik heb het nummer aangepast en het topic aangevuld!

Dank je, duidelijk.

Gr. Thommus_01

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 9, 2025

Ik heb hier nu in 1 keer Launcher versie 1.201.2 en het werkt echt voor geen meter!

Beeld staat na 2 seconden direct stil en schakelt ook niet automatisch over naar unicast!

Nu handmatig op unicast gezet en meteen beeld dus er wis weer iets stuk gemaakt met deze launcher versie. 

Box resetten helpt ook niet beeld staat direct weer stil op Multicast.

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 9, 2025

Ik heb hier nu in 1 keer versie 1.201.2 en het werkt voor geen meter!!!!!

Beeld staat na 2 seconden direct stil en schakelt ook niet over naar unicast!

Box resetten helpt ook niet

Ik heb die update ook, heb eerste aansluitpunt en modem opnieuw opgestart verder geen probleem meer, alles werkt, ik weet alleen niet wat de update inhoud.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 9, 2025

Ik heb hier nu in 1 keer versie 1.201.2 en het werkt voor geen meter!!!!!

Beeld staat na 2 seconden direct stil en schakelt ook niet over naar unicast!

Box resetten helpt ook niet

Ik heb die update ook, heb eerste aansluitpunt en modem opnieuw opgestart verder geen probleem meer, alles werkt, ik weet alleen niet wat de update inhoud.

Ik zou niet weten wat met NTU zou helpen aan dit probleem aangezien het voor die update prima werkte en nu niet meer dus lijkt me een reset ervan overbodig.

Modem van KPN gebruik ik sowieso niet 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 9, 2025

Hier gaat het in een keer weer werken zonder dat ik wat gedaan heb.

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • September 9, 2025

Hier gaat het in een keer weer werken zonder dat ik wat gedaan heb.

Dat is echt vreemd.