Skip to main content

Probleem met KPN TV+ het start niet door na opstarten.  Ik zie wel het menu boven in met Start Nu op Tv Gids etc etc maar verder kom ik niet , het systeem lijkt vast te zitten. Reageert ook niet meer op afstandsbediening. Korte tijd later komt er weer in beeld : Opstarten KPN+ TV wat hetzelfde resultaat geeft.

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Box heb ik ook al van stroom gehaald maar dat maakt geen verschil nadat de stroom er weer op staat.

en 15 seconden nadat je het bericht hebt geplaatst, loop de box wel door, en werkt het weer...zal je altijd zien.  Maar goed, reacties waarom de box eerst niet opstartte en door liep zijn uiteraard welkom


Op dit moment  verloopt het opstartproces ietwat stroef (verschilt per dag) en ook na het navigeren naar de apps krijg je soms een spontane herstart.

Even de aan/uit-knop ingedrukt houden totdat de herstart-optie verschijnt (Opnieuw opstarten).

Daarna start-ie wel goed op, @RobvdPoel.


en 15 seconden nadat je het bericht hebt geplaatst, loop de box wel door, en werkt het weer...zal je altijd zien.  Maar goed, reacties waarom de box eerst niet opstartte en door liep zijn uiteraard welkom

Klopt hoor, vaak loopt-ie na verloop van tijd ook vanzelf weer door.


Op dit moment  verloopt het opstartproces ietwat stroef (verschilt per dag) en ook na het navigeren naar de apps krijg je soms een spontane herstart.

Even de aan/uit-knop ingedrukt houden totdat de herstart-optie verschijnt (Opnieuw opstarten).

Daarna start-ie wel goed op, @RobvdPoel.

Dank, dat ga ik doen, als ik het probleem weer heb


en 15 seconden nadat je het bericht hebt geplaatst, loop de box wel door, en werkt het weer...zal je altijd zien.  Maar goed, reacties waarom de box eerst niet opstartte en door liep zijn uiteraard welkom

Klopt hoor, vaak loopt-ie na verloop van tijd ook vanzelf weer door.

Ja dat weet ik nu:-) je moet het eerst een keer mee maken, leren we weer van:-)


Op het moment dat je dit topic aanmaakte was er ook een korte verstoring met tv vanaf onze kant. We kregen toen een seintje dat er een storing was, en heel snel ook al dat het weer opgelost was. Dat kan in dit geval ook meegespeeld hebben.


Op het moment dat je dit topic aanmaakte was er ook een korte verstoring met tv vanaf onze kant. We kregen toen een seintje dat er een storing was, en heel snel ook al dat het weer opgelost was. Dat kan in dit geval ook meegespeeld hebben.

Ok. Het was ook de eerste keer dat ik het mee maakte. Dank