Skip to main content

Diw7022 via Wifi hapert bij live-tv. Als ik even pauzeer en weer afspeel loopt het goed door. Wifi is goed, maar het lijkt een buffer probleem te zijn. Bij opnames en terugkijken is er geen probleem. Is dit bekend? Komt er een update?

Hmm. 

Welk modem heb je van kpn? v10, v10a ??

Of de (zwarte) Box 12 ?

Als je het witte modem v10 of v10a hebt zonder superwifi2 dan zeker Video mode op unicast zetten bij gebruik van wifi. Dan is het probleem er niet.


Dank. Nog even zoeken maar lijkt goed. Wel medelijden met mensen die het forum niet kennen. Bedankt en groet.


Ik heb de Box 12b. De oplossing om de Video mode op Unicaat te zetten heeft bij mij ook het probleem verholpen.

Tip voor KPN: het zou voor jullie verstandig zijn om deze instelling beter te vermelden bij klanten die wifi voor de tv+ box gebruiken (of dit automatisch in laten stellen bij wifi gebruik). Dit kan jullie een hoop klachten en gefrustreerde klanten schelen.


Ik heb de Box 12b. De oplossing om de Video mode op Unicaat te zetten heeft bij mij ook het probleem verholpen.

Tip voor KPN: het zou voor jullie verstandig zijn om deze instelling beter te vermelden bij klanten die wifi voor de tv+ box gebruiken (of dit automatisch in laten stellen bij wifi gebruik). Dit kan jullie een hoop klachten en gefrustreerde klanten schelen.

Ik ervaar ook problemen. Hoe/waar doe ik dit?


Dat kan, momenteel, via 

tandwiel - informatie - naar onderen scrollen voor video mode. Daar naar unicast.


Dat kan, momenteel, via 

tandwiel - informatie - naar onderen scrollen voor video mode. Daar naar unicast.

Klopt het zit erg verstopt voor iets waar veel mensen iets aan hebben. Volgens mij wordt dit met de komende update wel iets vindbaarder geplaatst maar het blijft alsnog iets wat je wel moet weten.


Reageer