Skip to main content
Vraag

KPN TV+ direct op zender laten opstarten voor 93-jarige gebruiker

• April 28, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

mijn schoonmoeder van 93 jaar kan al ruim geen tv kijken omdat plots haar startscherm van KPN TV + is geworden . beelden staan dan stil als je bv npo aantikt . na veel omzwervingen lukt het je dan uiteindelijk om door NAAR LIVE te gaan om wederom gewoon voor haar het vertrouwde beeld te krijgen. Echter mijn schoonmoeder van 93 jaar die al slecht ziet kam al deze handelingen nooit elke keer als ze de TV uit et of vanzelf uitgaat opnieuw aan de gang krijgen natuurlijk. Dit hoort ook niet zo te gaan. het moet gewoon Power on en ze moet haar zenders zien bijv rtl4 die ze het laatst op had. zij hoeft geen afspelen, terugkijken te gebruiken want dat kan ze niet meer. Graag zou ik als ex-Kpn voor mijn schoonmoeder snel een oplossing horen

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 28, 2026

Dat kun je instellen bij de Instellingen. Hier start de tv+ box altijd met live-tv op.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • April 28, 2026

Dat kun je instellen bij de Instellingen. Hier start de tv+ box altijd met live-tv op.

Dat kan alleen met de box, via de app gaat dat niet. 

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 28, 2026

Instellingen -> menuweergave -> opstartscherm -> direct opstarten met live tv of radio.