Skip to main content
Vraag

KPN TV: diverse kanalen geven geen gidsgegevens weer

• April 3, 2026
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

jandhaenens
Topper

Weer eens geen gids gegevens voor volgende week vrijdag 10 april voor de kanalen 1 tot en met 10 (met uitzondering van kanaal 7). Erg storend. Komt regelmatig voor. 

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 3, 2026

Ik zie de gids gewoon van volgende week vrijdag op de DIW 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 3, 2026

Hallo ​@jandhaenens ,

Je postte dit bericht midden in de nacht. Je kunt de gids op jouw ontvanger een week vooruit kijken. Inmiddels is het overdag en nu zal het wel bij jou moeten lukken. 

Wil je verder dan een week vooruit kijken? Koop dan een AVRObode of KRO-Mikrogids. 😉

jandhaenens
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • April 3, 2026

Hallo ​@jandhaenens ,

Je postte dit bericht midden in de nacht. Je kunt de gids op jouw ontvanger een week vooruit kijken. Inmiddels is het overdag en nu zal het wel bij jou moeten lukken. 

Wil je verder dan een week vooruit kijken? Koop dan een AVRObode of KRO-Mikrogids. 😉

Het bericht is niet “midden in de nacht” geplaatst. Ik kijk altijd rond dat tijdstip. En ik heb aangegeven dat het om een beperkt aantal gaat. Even goed lezen, alsjeblieft. En de mensen van KPN reageren meestal snel, dus uiteraard is het nu opgelost. Met vriendelijke groeten, Jan Dhaenens.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@jandhaenens, goed dat je dit hier meldt.

Ik verwacht dat dit een glitch was. Dankjewel voor de terugkoppeling, ik ben blij dat alles weer werkt. 

jandhaenens
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • April 7, 2026

Hi ​@jandhaenens, goed dat je dit hier meldt.

Ik verwacht dat dit een glitch was. Dankjewel voor de terugkoppeling, ik ben blij dat alles weer werkt. 

Helaas niet. Op dit moment (07.18 uur) zijn de zenders 1 t/m 7, nog steeds niet gemeld in de gids. Vaak was omstreeks 00.00 uur al de nieuwe zenders actief voor die komende dag, maar momenteel is het moeizaam en vaak in fases. Erg irritant. Met vriendelijke groeten, Jan Dhaenens.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

In de ochtend en zeker rond 7 uur hoort dit ingeladen te zijn. Mag ik je vragen om daar een foto van te maken als je dit in de ochtend weer ziet? 

Zou ik voor de zekerheid ook je gegevens mogen? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?