Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ DIW7022: Automatisch beste beeldkwaliteit werkt niet bij alle apps goed

• April 28, 2025
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik merk als ik het beeld op “Automatisch beste beeldkwaliteit” niet altijd goed werkt bij verschillende apps:

• Disney+
  • Amazon Prime
  • Sky Showtime

Ik heb gemerkt als ik de ontvanger op 4K/25 Hz zet dat het beeld vloeiend is, maar natuurlijk gaan we voor de beste beeldkwaliteit, maar helaas werken daar schijnbaar niet alle streams met 4K/50 Hz. Maar zet je de ontvanger op 4K/25 Hz dan wordt de functie “automatisch beste beeldkwaliteit” uitgeschakeld. Erg jammer dat dit (nog) niet vlekkeloos werkt. Hopelijk kan de tv+ team hier eens aandacht aan geven. Want schijnbaar werken die streamingdiensten met een lagere Hertz i.p.v. met 50Hz. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Dennis Overbeek, ik wijs even naar het topic waar je ook al gereageerd had:

En dan in het specifiek de tips van@ikheetjeff en toch het verzoek om het te testen met de bijgeleverde HDMI kabel, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Dennis Overbeek, ik wijs even naar het topic waar je ook al gereageerd had:

En dan in het specifiek de tips van@ikheetjeff en toch het verzoek om het te testen met de bijgeleverde HDMI kabel, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.