Skip to main content

In de originele Google TV software is het mogelijk om via een menu de verbinding te maken of te verbreken met een bluetooth audio device. In de aangepaste KPN software kan dit nog niet. Let op, ik heb het dus niet over koppelen!

Waarom wil ik dit?

Ik wil graag kunnen schakelen tussen mijn bluetooth speakers en koptelefoon. Nu kun je in het menu alleen maar een device ontkoppelen als je hem (even) niet wil gebruiken.

 

Na een herstart pakt hij de laatst verbonden BT speaker of koptelefoon (mits deze aanstaat). Dit werkt ook erg omslachtig zo. Ik wil gewoon in een menuutje kunnen kiezen welk apparaat ik (voor audio) op enig moment wil gebruiken.

 

In de originele Google TV software is het mogelijk om via een menu de verbinding te maken of te verbreken met een bluetooth audio device.

Kan je een screenshot plaatsen van het menu in de originele Google TV software waarop je eenvoudig een verbinding kunt maken/verbreken met een bluetooth audio device.


In de originele Google TV software is het mogelijk om via een menu de verbinding te maken of te verbreken met een bluetooth audio device.

Kan je een screenshot plaatsen van het menu in de originele Google TV software waarop je eenvoudig een verbinding kunt maken/verbreken met een bluetooth audio device.

Google TV

 


Vanuit home maar het tandwieltje. Dan audio uitvoer kiezen. Hier staan dan alle gekoppelde apparaten. Dit werkt superfijn. Als dit op de KPN decoder mogelijk wordt, zou ik daar erg blij mee zijn!


Ik heb hem als punt 82 opgenomen in de feature requests TV+ Box.


Super, Dankjewel!!


Ik heb hem als punt 82 opgenomen in de feature requests TV+ Box.

Bij GoogleTV is ook heel goed geregeld dat je de Audio Uitgang kan kiezen, bv. TV Speaker tegelijk met koptelefoon, dan kunnen 2 mensen tegelijk een zending kijken met 2 verschillende volume niveaus.

Audio uitvoer

 


Hoi @Hubert77, leuk idee. We hadden dit eerder al eens nagevraagd bij het tv team. Zij geven aan dat ze het ook een leuk idee vinden, maar het heeft op het moment niet de prioriteit. Misschien in de toekomst. 

Houd de Product Updates in de gaten. Als dit wel een keer wordt ingevoerd dan geven we het daarin aan.


Ok, nou ja, jammer. 


Reageer