Skip to main content
Beantwoord

KPN TV foutcode stb-ltv-0001 op tv-ontvanger in slaapkamer

• February 1, 2025
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Hi,  extra tv in de slaapkamer doet het niet meer.

KPN Foutcode stb-ltv-0001 staat op mijn scherm.

Heb alles gechecked, aan / uit. Online storing bekeken en jullie stappen gevolgd. Maar niks helpt. 

Bij een oudere comment (3 jaar terug met zelfde code) was deze foutcode nog geen eens bekend bij jullie. Nu inmiddels wel? 

Bedankt.

Groetjes Sanja 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@SJB1983, met die foutmelding kan je niet veel verder inderdaad. Ik weet ook niet precies wat de foutcode betekent, het is niet iets wat vaak voorkomt in ieder geval. Aangezien het weer terugkwam op een moment dat je zelf van huis was kan het zijn dat het een probleem in het netwerk was, en dat dat toen was verholpen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Hou het voor de zekerheid in de gaten, mocht het terugkomen kunnen we verder met je meekijken. Het snelste kan dat telefonisch, via een terugbelafspraak. Via die weg kan er direct iemand meekijken naar de situatie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@SJB1983 gebruik je een KPN-decoder voor de tv in de slaapkamer, zo ja, welk merk en type?

Hoe is deze aangesloten op de modem, rechtstreeks met een geschikte netwerkkabel of anderszins?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

Hi Jan, kpn decoder aangesloten + draadloos verbinding set (d1200) maar probleem lijkt nu, na een aantal uren, vanzelf opgelost te zijn. Weten jullie inmiddels wat de foutcode betekend , precies , of nog steeds niet?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@SJB1983 als je beneden ook een decoder hebt, kun je deze eens omwisselen, verhuist het probleem dan mee, of blijft het probleem boven?

Als het probleem boven blijft, ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de DVS1200 en is het beter een netwerkkabel aan te (laten) leggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

Netwerkkabel aan leggen is geen optie .. vandaar de DVS1200. Probleem is inmiddels opgelost…

Maar weten jullie inmiddels wat de code precies inhoud? 

Bedankt. Gr S

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@SJB1983 die code komt niet voor in de storingslijst die je op de website van KPN kan vinden, ik meen dat het iets met servertoegang te maken heeft en die dan tijdelijk verstoord is.

Heeft bij jou de storing zichzelf opgelost of heb je iets gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

Hi Jan, bedankt voor je bericht. Ik heb alles opnieuw opgestart (inclusief reset DVS1200 / opnieuw gekoppeld) het werkte daarna nog steeds niet. Moest even de deur uit, kwam weer thuis en kpn tv deed het weer🤷

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

P.s. Ik zelf heb deze melding ook nooit eerder gezien 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Hoi ​@SJB1983, met die foutmelding kan je niet veel verder inderdaad. Ik weet ook niet precies wat de foutcode betekent, het is niet iets wat vaak voorkomt in ieder geval. Aangezien het weer terugkwam op een moment dat je zelf van huis was kan het zijn dat het een probleem in het netwerk was, en dat dat toen was verholpen. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Hou het voor de zekerheid in de gaten, mocht het terugkomen kunnen we verder met je meekijken. Het snelste kan dat telefonisch, via een terugbelafspraak. Via die weg kan er direct iemand meekijken naar de situatie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 3, 2025

Hi,

Oke, bedankt in ieder geval voor het meedenken @JanD en @Jasper van KPN !

Fijne dag.

Groeten Sanja