Skip to main content

Ik kan op de laptop alles bekijken, maar 1 film in mijn “Aanbevolen voor jou” lijst geeft al 2 dagen de foutmelding “Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (1001)”

Het gaat op Crypto Plus Pakket. Tot nu toe lukken alle andere films, inclusief +Pakket wel.

En, nee, ik gebruik geen VPN.

Hoe los ik dit op en hoe kan ik KPN daarvoor benaderen (alle Klantenservice mogelijkheden gaan alleen over Internet of TV maar niet over TV via PC.  Ik zal morgen overdag de chat proberen.

Ter aanvulling: bij kijken van de film (5226483.2/crypto) op de mobiel via de KPN app krijg ik de melding “deze video is niet beschikbaar”, terwijl hij wel gewoon in de zoek resultaten lijst te voorschijn komt.

Contact via de chat leverde weinig op anders dan welke browser of app gebruikt u, ligt aan VPN (nee ik gebruik geen VPN), en ligt aan de verbinding van de PC contacteer uw PC leverancier.

Hoe escaleer ik nu zo’n vraag naar een kennis nivo binnen KPN dat dit wel kan oplossen?


Mijn locatie: Drunen Noord Brabant

Mijn IP: Mijn hostname is:86-92-147-140.fixed.kpn.net

Mijn internet provider is: KPN

Dus geen VPN, niet buiten NL.

Virus scanner onderbroken. Probleem blijft.

Wie o wie helpt hierbij?


Goedemiddag @Declutter66,

Als ik het goed zeg werkt de film nu wel. 


Geweldig, hij doet het. Naar wie of welke afdeling had klantenservice dit nu moeten doorverwijzen ? Ik werd niet blij van de adviezen om de PC te resetten, de PC leverancier te contacteren, de niet gebruikte VPN uit te schakelen. Of wat is de beste manier om dit soort problemen aan te kaarten? 


@Declutter66 ,

Allemaal goede vragen waar ik niet direct een passend antwoord op heb. Er zijn zoveel factoren die hierin meespelen. 

Belangrijkste is dat het weer werkt lijkt me. Dit was niet iets wat de collega's aan de telefoon op hadden kunnen lossen (en u zelf overigens ook niet). En naar aanleiding van deze melding hebben we nog 3 andere films gevonden met hetzelfde euvel welke we hebben kunnen verhelpen.