Skip to main content
Vraag

KPN TV geeft storing

• April 4, 2026
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik ondervind weer storing (tv). Wordt er nu wel moedeloos van.…

Inmiddels opgelost door KPN (hopelijk herhaald het zich niet)

Bedankt voor de reacties!

8 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 4, 2026

Hallo ​@Jezz10, welkom op de community.

Zou je de volgende vragen kunnen beantwoorden zodat we een beetje een idee kunnen krijgen waar we de oplossing van jouw probleem moeten zoeken?

Hoe kijk je tv? Met de kpn tv app op je tv? Zo ja, welk merk tv heb je?

Of met de kpn tv ontvanger?  Zo ja, welk type tv ontvanger heb je? Hoe is die aangesloten op het kpn modem? Rechtstreeks met een ethernet kabel,  of zit daar nog iets anders tussen?

En heb je glasvezel internet of DSL (via de telefoonlijn)?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 4, 2026

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 4, 2026
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Weer storing? komt dat dan vaak voor?
  3. Wat voor een soort storing is het? 
  4. Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de KPN modem / router? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 7, 2026

Goedemorgen ​@Jezz10 , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder!

Storingen zijn nooit leuk, duren per definitie te lang en komen altijd ongelegen. Daarom ben ik blij dat deze storing inmiddels is opgelost en je weer tv kunt kijken op de manier zoals je dat mag verwachten 🙏🏻

Maar ook haal ik uit je bericht dat je hier vaker last van hebt; hoe vaak doet dit zich bij jou voor? En hoe uiten deze storingen zich precies? Als je ons van iets meer context kunt voorzien, denken we graag met je mee en wellicht dat dat er voor kan gaan zorgen dat je minder vaak problemen ervaart tijdens het tv kijken 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2026

We moeten élke dag alles opnieuw opstarten door de storingen...

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 7, 2026

Ik had wat vragen gesteld.

Zonder die informatie wordt het erg moeilijk om te helpen.

Ik zie de antwoorden graag tegemoet.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2026

Dat is uitermate vervelend ​@Jezz10 maar het zou fijn zijn als je ons van een stukje extra context zou kunnen voorzien, vanuit daar kunnen we gericht met je meedenken. ​@joop2011 stelt hierboven al een paar goede vragen en hopelijk kun je zijn vragen (en ook die van mij) alsnog beantwoorden zodat we verder kunnen kijken naar wat in jouw situatie nou de oplossing is! Voor directe ondersteuning kun je trouwens ook een belafspraak inplannen met onze Helpdesk, dat schakelt vaak toch wat sneller bij dit soort problemen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2026

Ik zal een belaspraak inplannen, bedankt beide 👍