Skip to main content

Worden deze kanalen nog doorgegeven via 661 net als via de oude decoders, op de nieuwe KPN+ ontvanger? Kan hier niets over vinden. Ik zag op de decoder, die de oude HMB nog bij mijn moeder die de HMB ontvanger nog heeft dat die kanalen nog doorgegeven worden maar of er echt verschil is in kwaliteit, ik betwijfel het.

Kan je een ….@planet.nl adres gebruiken voor toegang tot de Play Store???? Dus ….@hetnet.nl ook?


Kan je een ….@planet.nl adres gebruiken voor toegang tot de Play Store???? Dus ….@hetnet.nl ook?

Dat kan inderdaad.


Hmm. Das mooi. Maar hoe werkt dat dan? 


Hmm. Das mooi. Maar hoe werkt dat dan? 

Ik ben ook benieuwd.


Hmm. Das mooi. Maar hoe werkt dat dan? 

Gewoon een Google account maken en daarbij als emailadres jouw @planet.nl of @hetnet.nl opgeven i.p.v. een gmail.com adres.

 

Bron


Of gewoon je bestaande Google account gebruiken en daarmee inloggen.

 


Of gewoon je bestaande Google account gebruiken en daarmee inloggen.

Ook dat kan inderdaad, maar er zijn ook mensen die helemaal nog geen Google account hebben omdat ze verder geen Android apparatuur gebruiken.

Overigens heb ik met opzet een ander Google account voor mijn Android/Google TV apparatuur dan voor mijn Android telefoon en tablet.


Ik krijg morgen mijn KPN+ decoder en heb alvast de KPN+ app gedownload en ingelogd met abonnementsnummer en pincode maar ik kan in die app helemaal niets opnemen en inplannen alleen in de kijklijst zetten. Hoe kan dit? Of gaat dit pas werken als ik daadwerkelijk op de KPN+ decoder inlog?


Heb je er wel opnemen bij @freak969 ?

Dat kan op 2 manieren. 

Vanaf tweede ontvanger is het gratis. 

Betaald à € 4,99.


Ik heb KPN internet/mobiel dus KPN+ kwam daar bij en heb ik dus recht op gratis opnemen in mijn pakket. Ik heb destijds TV beëindigt en nu heb ik dat weer aangezet dus wat dat betreft is  er niets veranderd. Had het er eerst ook gewoon bij.


Nee dat heb je niet @freak969 , je hebt recht op he pluspakket, het opnemenpakket is een optie en kost €5 per maand


Dat heb ik wel, ik had het er eerst ook gratis bij.


Ik zit even te kijken in mijn status van mijn bestelling, morgen krijg ik mijn pakket en de ‘aansluitdatum’ is donderdag 15 augustus? Hoe kan dat nou? Zou dat betekenen dat het nog niet werkt allemaal, ook nog niet via de KPN+ app?


Volgens deze pagina krijg je het pluspakket gratis met mobiel abonnement erbij.

http://kpn.com/combivoordeel

ik had het er eerst ook gratis bij.

Je hebt nu een nieuw abonnement. Dan vervallen oude voordelen en kortingen @freak969 .


Belachelijk. Nu heb ik niets aan mijn hele abonnement niet. En hoe zit dat nou met de aansluitdatum, kan niet eens vanaf morgen kijken dus.


Waarom zie ik in Mijn KPN nog niet de nieuwe situatie van mijn abonnement. Ik kan dus ook niets aanzetten zoals het opnamepakket. Wanneer kan dit?


Ik denk dan vanaf 15 augustus als aangegeven. 


Wat is dat voor kwats. Ik kreeg zaterdag een mail dat ik het vanaf maandag 12 augustus kon gebruiken, dat vandaag mijn ontvanger binnenkomt en dat donderdag de aansluitdatum pas is? Wat is dat krom?! Ik wil gelijk gebruik maken van de diensten als het aangesloten is, wat ik zelf doe nota bene.


Wat is dat voor kwats. Ik kreeg zaterdag een mail dat ik het vanaf maandag 12 augustus kon gebruiken, dat vandaag mijn ontvanger binnenkomt en dat donderdag de aansluitdatum pas is? Wat is dat krom?! Ik wil gelijk gebruik maken van de diensten als het aangesloten is, wat ik zelf doe nota bene.

 

Het beste kan je in dit geval gratis 0800-0402 bellen.


Ga ik doen zodra ik de ontvanger heb.


Gebeld en begrepen dat de decoder eerst aangesloten moet worden en dan zou ik gebruik kunnen maken van alle diensten die bij mijn abonnement hoort. Er staat inderdaad geen opname pakket tussen mijn abonnement dat is de verkoper in de winkel mij vergeten te vertellen dus dat kan ik pas aanzetten nadat mijn abonnement is verwerkt in ‘producten’ want daar staat nu nog niets maar daar komt wat te staan nadat ik ingelogd ben. Vanavond dan maar aanzetten dat pakket.


@freak969 

Als je 2 of meer KPN tv ontvangers hebt, dan heb je het opname pakket er gratis bij.

 

Staat er al bij het pakket in MIJNKPN KPN tv+ abonnement?


Nee heb maar 1 ontvanger nodig. In Mijn KPN is het nieuwe abonnement nog niet verwerkt dat komt pas nadat ik mijn decoder heb geactiveerd.


Ik heb de KPN+ ontvanger aangesloten, en dat terwijl ik dat per 15 augustus pas zou kunnen doen werkt het even goed, waarom zit er dan een aantal dagen tussen ontvangst ontvanger en aansluiten? Ik snap dat niet. Ik weet niet of ik iets mis behalve het opname pakket, zou ik toch ook voor de abonnement ESPN moeten krijgen? Zie alleen het open kanaal. Hoe zit dat?

Verder gebruik ik ook nog mijn Apple TV maar kan met de KPN afstandsbediening niet terug schakelen naar bronnen en heb hem wel gesynchroniseerd met mijn TV die bronnen button links onder reageert niet. Hoe kan dat?

 


ESPN met 4 kanalen heb je alleen als je dat neemt à € 12,99. 1 van de 4 zit óók in het basispakket inderdaad. 

Pluspakket heb je gratis als je ook een kpn mobiel abonnement hebt.

KPN afstandsbediening niet terug schakelen naar bronnen en heb hem wel gesynchroniseerd met mijn TV die bronnen button links onder reageert niet. Hoe kan dat?

Er zijn meer codes per merk televisie. Niet met alle codes werken alle functies soms. Met Philips heb ik ook maar één code waarmee alles werkt. 

 


Reageer