Skip to main content
Beantwoord

KPN TV: ik krijg de melding kbx-apk-1007/900

• October 22, 2025
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Frank Houter
Nieuwkomer

Ik bovenstaande code en het lukt mij niet deze zelf op te lossen. Zowel de modem als de ontvanger gereset. Ook met herstarten lukte het niet. Hebben jullie nog tips.

Beste antwoord door joop2011

Zie ook hier.

Begrijp ik uit het bericht op Google dat u via de KPN tv+ app kijkt?

Op uw eigen netwerk of?

Via Google vond ik dit:

Foutcode kbx apk 1007 bij KPN wijst waarschijnlijk op een probleem met de app of verbinding, mogelijk veroorzaakt door een verouderde app-versie of een serverstoring. De oplossing omvat het controleren van de internetverbinding, het updaten van de app naar de nieuwste versie, of het opnieuw installeren van de app. 

Mogelijke oorzaken en oplossingen

• Probleem met de app-versie: 

De fout kan optreden als de app niet up-to-date is. 
    • Oplossing: Update de software van je telefoon naar de nieuwste versie in de instellingen. Zodra dit is gebeurd, kun je de app opnieuw installeren. KPN suggereert dit als een oplossing voor tv-kijkproblemen via de app. 
  • Verbindingsprobleem: 

Er is een mogelijke onderbreking in de internetverbinding of een probleem met de server die de app gebruikt. 
    • Oplossing: Controleer of je internetverbinding stabiel is. Als het probleem aanhoudt, kan het zijn dat de KPN-servers tijdelijk niet bereikbaar zijn. 
  • Problemen met het netwerk: 

Een ander apparaat in je netwerk kan conflicteren met de app of de tv-ontvanger.
    • Oplossing: Probeer de app opnieuw te installeren na een update. Soms kan een herstart van je router helpen. 
  • Aanvullende oplossing via de MijnKPN app:

• Oplossing: Ga in de MijnKPN app naar de 'Hulp'-tab, selecteer 'TV' en vervolgens 'TV-problemen oplossen'. Volg de stappen in de tool om je specifieke probleem op te lossen. KPN biedt dit aan als een snelle manier om problemen op te lossen. 

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Zie ook hier.

Begrijp ik uit het bericht op Google dat u via de KPN tv+ app kijkt?

Op uw eigen netwerk of?

Via Google vond ik dit:

Foutcode kbx apk 1007 bij KPN wijst waarschijnlijk op een probleem met de app of verbinding, mogelijk veroorzaakt door een verouderde app-versie of een serverstoring. De oplossing omvat het controleren van de internetverbinding, het updaten van de app naar de nieuwste versie, of het opnieuw installeren van de app. 

Mogelijke oorzaken en oplossingen

• Probleem met de app-versie: 

De fout kan optreden als de app niet up-to-date is. 
    • Oplossing: Update de software van je telefoon naar de nieuwste versie in de instellingen. Zodra dit is gebeurd, kun je de app opnieuw installeren. KPN suggereert dit als een oplossing voor tv-kijkproblemen via de app. 
  • Verbindingsprobleem: 

Er is een mogelijke onderbreking in de internetverbinding of een probleem met de server die de app gebruikt. 
    • Oplossing: Controleer of je internetverbinding stabiel is. Als het probleem aanhoudt, kan het zijn dat de KPN-servers tijdelijk niet bereikbaar zijn. 
  • Problemen met het netwerk: 

Een ander apparaat in je netwerk kan conflicteren met de app of de tv-ontvanger.
    • Oplossing: Probeer de app opnieuw te installeren na een update. Soms kan een herstart van je router helpen. 
  • Aanvullende oplossing via de MijnKPN app:

• Oplossing: Ga in de MijnKPN app naar de 'Hulp'-tab, selecteer 'TV' en vervolgens 'TV-problemen oplossen'. Volg de stappen in de tool om je specifieke probleem op te lossen. KPN biedt dit aan als een snelle manier om problemen op te lossen. 

Frank Houter
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2025

Beste Joop 2011,

ik kijk niet via een eigen netwerk of via de app. Er is mogelijk wat misgegaan.

Heb alle stekkers er nogmaals uitgehaald en nu pakt hij hem wel.

Dank voor je reactie Joop.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Frank Houter en welkom bij de KPN Community! Fijn dat het al gelukt is. 😄 Heel veel kijkplezier en alvast een fijn weekend gewenst!