Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ installeren lukt niet: blijft hangen op 'Welkom bij KPN'

• November 27, 2025
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedenavond,

Mijn probleem is hier 6 mnd geleden ook besproken. Ik ben net naar jullie overgestapt en alles zelf geïnstalleerd. Maar het beeld van KPN tv blijft vastlopen of staan op : Welkom bij KPN en dan Nederlands/Engels en om Nederland zit blauwe balk.

Alle tips al gedaan. Modem en tv kastje alle stekkers eruit alles er weer in. Afstandsbediening gekoppeld. Die gaat harder en zachter en met knop tv gaat tv aan. Maar het knopje met KPN erboven doet niks. Als ik daar op druk groen lichtje. 

Boven op mijn slaapkamer ook tv en daar ging het binnen 5 min gewoon goed. En op die tv doet KPN het volledig! 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Kikon, welkom allereerst bij onze community en fijn dat je voor ons hebt gekozen! 

Dit ligt in ieder geval niet aan je signaal aangezien de tweede box goed werkt. Het kan zijn dat de afstandsbediening niet goed is gekoppeld aan de TV+ box. Volg als eerste deze stappen op onze website. 

Helpt dit niet? Reset dan de TV+ box:

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 29, 2025

Hi ​@Kikon, welkom allereerst bij onze community en fijn dat je voor ons hebt gekozen! 

Dit ligt in ieder geval niet aan je signaal aangezien de tweede box goed werkt. Het kan zijn dat de afstandsbediening niet goed is gekoppeld aan de TV+ box. Volg als eerste deze stappen op onze website. 

Helpt dit niet? Reset dan de TV+ box: