hallo allemaal,
sinds een paar weken/maanden hebben we de nieuwe tv ontvanger. Voorheen nauwelijks tot geen problemen. We hebben glasvezel. Maar sinds de nieuwe ontvanger vele problemen. Van alles al doorlopen, gedaan en veranderd, maar NIETS helpt. Al meerder malen contact op X en telefoon met de KPN, het enige wat hun kunnen doen is de monteur. Maar ja, wat kan die meer doen dan ik? De problemen komen voort sinds de nieuwe ontvanger. En dan zegt KPN dat de oude niet meer kan werken. Hoezo niet? Hij werkte voordat dit alles prima. Opsomming problemen:
vooral bij het terugkijken van programma, (soms ook het opgenomen)
- Vast lopend beeld
- Beeld en geluid niet gelijk
- Het terugspringen van tijd
- Na een aantal minuten weer van beging beginnen
- Het vooruitspringen van programma naar einde
- Geen geluid op sommige kanalen
- Geluid kon niet meer aangepast worden via de afstandsbediening
- Knop invoer deed niet meer
- Ineens word tv ontvanger opnieuw opgestart
- Bij kijken van opgenomen programma: start niet op, dat word opgehaald, beeld loopt vast. Tv ontvanger opnieuw opstarten!
en als we willen energie besparen door de tv uit te doen, kan tv ontvanger dit niet aan, al die klachten van boven komen dan allemaal tegelijk!!!!
.
Als ik dan forum doorloop zie ik vele klachten terugkomen bij meerdere klanten. Waarom doet KPN niets? Waarom een ontvanger geven die niet optimaal werkt en na weken/maanden nog steeds ziektes vertoond ondanks vele updates. Of heeft iemand de oplossing? Ik betaal wel volle pond voor een een product wat niet goed werkt!
Â