Skip to main content
Vraag

KPN TV+ op MacBook via Mifi

• July 8, 2026
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb een Acer router gekocht om middels een data SIM kaart op de camping TV te kunnen kijken op mijn MacBook, dit aangezien het Wifi netwerk op campings vaak niet goed functioneert m.b.t. TV kijken. De router heb ik geïnstalleerd en op mijn iPad werkt het naar behoren. Als ik nu op mijn MacBook naar KPN TV+ wil kijken dan gaan NPO 1,2 en 3 goed maar de overige zenders blijven “ronddraaien” en kunnen deze zenders niet worden bekeken. Heeft iemand hier ervaring mee?

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 8, 2026

Staat toevallig icloud private relay aan op je laptop?

Dat is een vpn dienst en die zijn niet toegestaan voor kpn tv. 

• Auteur
  • Topper
  • July 8, 2026

Beste Peter, allereerst dank voor jouw snelle reactie. Ik zie het niet weten, ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik zal eens kijken of ik dit kan vinden op mijn MacBook. Het vreemde is dat ik wel NPO 1,2 en 3 kan kijken via KPN TV. Overigens ben ik nu even thuis en probeerde ik zonet de Mifi router op mijn iMac en dan kan ik wel alle zenders van KPN TV bekijken dus het lijkt inderdaad wel aan de MacBook te liggen. Ik ga morgen eens kijken op mijn MacBook of ik “iCloud private relay” kan vinden en zal dit nog laten weten. Nogmaals dank!