Skip to main content

De nieuwe update van kpn+ tv op mijn tcl android smart tv opent  niet.meer  hoe kan dit ?? De tv is van 2024 

Hi ​@Pikkie, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Misschien overbodig, maar heb je de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht dat ook niet helpen, zou ik ook het modelnaam en nummer van je mogen? 

Ja heb de app zelfs paar x verwijderd en op nieuw geïnstalleerd   ik heb de tcl model 32S59B 

En de model code 32S59BX1

Heb hem vandaag nog een x opnieuw geïnstalleerd maar nu kan ik helemaal niet inloggen  geeft steeds foit bij het inloggen aan 

Heb hem vandaag nog een x opnieuw geïnstalleerd maar nu kan ik helemaal niet inloggen  geeft steeds foit bij het inloggen aan 

@Pikkie, zou ik mogen weten welke fout je te zien krijgt? Ik neem aan dat je inloggegevens kloppen? 

Een screenshot/foto van het scherm is ook meer dan welkom. 

Doet het nog steeds niet naar update kpn android tv

Doet het nog steeds niet naar update kpn android tv

Doe maar de omgekeerde weg, probeer de KPN App te downgraden.

Hoe bedoel je met de omgekeerde weg 

Hoe bedoel je met de omgekeerde weg 

Je weet dat de huidige versie (08.69.01) en de vorige versie (08.67.04) niet werken op jouw TCL, maar een van de eerdere versie, weet je wanneer het voor het laatst werkt? Installeer dan deze versie.

Anders ga steeds een versie terug tot je de werkende versie vindt.

In dit jaar zijn 08.64.03, 08.63.02, 08.62.04, 08.62.02, 08.60.03 gepubliceerd. Nog eerdere versie zijn 0.3.21, 0.3.15 en 0.2.1

Het is me gelukt hebt de versie van 30 Januar erop gezet weet niet of die van februari het doen  bedankt voor jw hulp i

Fijn dat dit is gelukt. Ik heb het stappenplan hiervan verwijderd omdat dit extern is. Je neemt hiermee bewust een risico door een apk van een website buiten de Play store te installeren, dit ondersteunen wij niet. 

Het werkt wel de huidige update van kpn android werkt niet wordt daar nog wel wat aangedaan ? Voor tcl toestellen bedoel.ik dan 

Het werkt wel de huidige update van kpn android werkt niet wordt daar nog wel wat aangedaan ? Voor tcl toestellen bedoel.ik dan 

Ja, als ontwikkelaar kan men eenvoudig een multiple versie publishen met de nieuwste versie voor andere TVs en een werkende versie voor TCL-TV.

Ik heb het stappenplan hiervan verwijderd omdat dit extern is. Je neemt hiermee bewust een risico door een apk van een website buiten de Play store te installeren, dit ondersteunen wij niet. 

Het is zwak om stappenplan te verwijderen, andere TCL bezitter kunnen niet meer geholpen worden. Moet ik nou een stappenplan voor KPN ontwikkelaars hier openbaar maken hoe men een multiple versie van een APK maakt?

Het is helaas alleen maar bevestig mijn onbehagen over sommige gedrag van sommige moderatoren hier.

Alhoewel  downgraden m.i. niet de oplossing zou moeten zijn, en dit mogelijk ook voor de doorsnee gebruiker helemaal niet gaat werken(?), is het wel zinvol dit stappenplan te hebben. Waar en hoe installeer je de oude apk file? ​@Alex van KPN 

Reageer