Skip to main content

Als ik radar terug wil kijken (maandag 2-12) dan krijg ik een foutmelding. Bij tv.kpn.com (firefox) kan je niet op terugkijken klikken. Erg apart: dit is zowel bij de reguliere uitzending als ook bij de herhaling woensdag 4-12 om 16:10. 
Andere programma’s werken gewoon wel als ik die terug wil kijken. 

Hi ​@Rick_1985, welkom hier. 

Ik heb dit nagevraagd en dit is op verzoek van NPO zelf gedaan. Het klopt dus dat je dit niet terug kunt kijken. 

De uitzending is ook weggehaald bij NLziet en Ziggo. 

Er zal wel een probleem met een onderwerp zijn geweest. 

Ging over videogames de in-game aankopen. Zal wel te veel en te vaak merken genoemd zijn. Verder een zandbank die in het buitenland 10 tallen kinderen van één donor heeft verzorgt. Meerdere donoren. En intimidatie van huurders.

Je kunt de eerste 13 minuten nog zien via het mes op tafel ervoor.

Hier wel te zien :
https://radar.avrotros.nl/artikel/uitzending-radar-2-december-aankopen-in-videogames-internationale-zaaddonaties-en-intimidatie-huurders-61130

Maar misschien een aangepaste versie ?

Ik had ‘m op de schijf staan maar al weer weggedaan dus ik kan het niet vergelijken.

Als ik radar terug wil kijken (maandag 2-12) dan krijg ik een foutmelding. Bij tv.kpn.com (firefox) kan je niet op terugkijken klikken. Erg apart t..]

Het zou dan handiger zijn als die melding wat duidelijker is, dit is geen fout maar bewust gedaan.

Reageer