Skip to main content

Radio luister  via kpn tv+ aangesloten op denon versterker met optische kabel, geluid hapert regelmatig.

Bij gebruik van labtop wordt deze  storing zelfs erger.

Met het oude  kastje voor glasvezel aansluiting hier geen last van.

Ben niet tevreden over het gebruik van kpn tv+ 

Hoi @Gerrit Haarlem, heb je dit alleen als je de Denon versterker gebruikt, of ook als je het direct via de TV+ Box doet? Het is me niet helemaal duidelijk wat je met de laptop bedoelt, als je daar radio op luistert staat het los van de TV+ Box, of bedoel je iets anders? Kan je er meer over vertellen zodat we me met je mee kunnen denken?

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Ik gebruik de Denon ontvanger voor muziek te luisteren. Als er gebruik wordt gemaakt vand wifi door de laptop of telefoons dan stoort dit op de kpn tv+ ontvanger deze zit op de vaste aansluiting. Voorheen met oude tv ontvanger geen problemen gehad.

De kpn tv+ ontvanger is misschien leuk om beeld te streamen maar is verder een goedkoop naar ding. Eigenlijk alleen leuk als verdienmodel voor de kpn.

 


De TV+ Box is via een vaste kabel aangesloten, maar de Wifi verbinding van de laptop stoort er op? Begrijp ik dat goed? Dat is heel gek, als de TV+ Box geen Wifi gebruikt zou een ander apparaat op Wifi daar helemaal geen invloed op mogen kunnen hebben.

Wat er precies gebeurt kan ik er nog niet uit opmaken, het kan ook zijn dat het modem hierin iets doet waardoor het signaal niet goed wordt doorgegeven. Maar zonder meer informatie blijft dat gissen. Welk modem heb je van ons? Wat doen de lampjes daarop als dit zich voordoet? Krijg je ook een foutmelding op tv?