Skip to main content

Is het mogelijk om gelijktijdig de screensaver Rijksmuseum KPN en radio via de KPN box te gebruiken?

Hallo @Jacoh ,

Op dit moment is dit niet mogelijk. 

De vraag is eerder gesteld en toen gaf moderator Jeroen aan dat hij de wens ging doorgeven. 

Citaat: 

We nemen deze zeker mee richting de ontwikkelaars. Klinkt als een mooie toevoeging. 

bron : 

 


En voor het geval je het niet weet: je kunt het scherm ook op zwart laten gaan tijdens radio luisteren, in plaats van dat je afwisselend de klok en de zendernaam ziet: na twee keer “omlaag” zie je onder de tijdbalk de optie “Zet schermbeveiliging uit” waarna het icoon groen wordt, en het beeld leeg wordt tijdens radio luisteren.

(Nou ja, tijdelijk is dat niet helemaal lekker zwart.)


Goed nieuws @Jacoh, vanaf de komende update voor de TV+ Box kan je de Rijksmuseum screensaver bekijken tijdens het radio luisteren. Meer informatie over de update lees je hier: 

 


Beste Erik (van KPN),

wat wordt er bedoeld met de KPN+ box? Is dit de tv ontvanger? 
wat als ik een oude versie heb, (zie foto) 

of is het iets anders?

 

alvast bedankt

 


@Remica66 Dat gaat om een ander kastje vrees ik, ons laatste model. Jij hebt een ouder exemplaar en daar is deze update niet op van toepassing.


Beste Erik (van KPN),

wat wordt er bedoeld met de KPN+ box? Is dit de tv ontvanger? 
wat als ik een oude versie heb, (zie foto) 

of is het iets anders?

 

alvast bedankt

 

 

Dit is de Arcadyan HMB 2260, daar kan het niet op.

Aardig oud beestje ondertussen. 

 

Het gaat over de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en die zit bij het abonnement KPN tv+.

Zoals @Remco van KPN al vermeld, bel gratis 0800-0402 of via MIJNKPN.

Ik kan hem aanbevelen, hoewel er enkele mensen zijn die problemen hebben.


Reageer