Skip to main content

Onbegrijpelijk, dat er al vele jaren vragen gesteld voor een dergelijke eenvoudige afstandsbediening voor de KPN televisie en nergens een betrouwbaar en werkend apparaat is te vinden. Leve de huidige techniek.

Hoi @Hans-NL ,

Voor de Arris en Arcadyan TV- ontvangers  is er een senioren afstandsbediening te koop in de KPN webshop.

Maar mogelijk heb je TV+,  daarbij is het inderdaad lastig.Ik heb wel van KPN begrepen dat er in de toekomst een senioren afstandsbediening komt die op die ontvanger werkt.Maar wanneer…

 


Hoi @Hans-NL ,

Voor de Arris en Arcadyan TV- ontvangers  is er een senioren afstandsbediening te koop in de KPN webshop.

Dat is de comfort+. Alleen geschikt voor de volgende ontvangers:

  • VIP1853
  • HMB2260
  • VIP2952
  • VIP5202
  • ZXV8001

Dus niet voor TV+.


@Hans-NL 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Zou mooi zijn als hier een oplossing voor komt. Nu F1 alleen nog vai de Viaplay app zal werken en niet meer via een gewoon kanaal, is mijn vader niet meer in staat zijn (duurbetaalde) wedstrijden te zien.


Zou mooi zijn als hier een oplossing voor komt. Nu F1 alleen nog vai de Viaplay app zal werken en niet meer via een gewoon kanaal, is mijn vader niet meer in staat zijn (duurbetaalde) wedstrijden te zien.

Hiervoor zal een andere afstandsbediening echt niet helpen. Misschien zou er een knop op kunnen komen om de viaplay app te starten. Maar de navigatie binnen de app zal niet veranderen. 


Zou mooi zijn als hier een oplossing voor komt. Nu F1 alleen nog vai de Viaplay app zal werken en niet meer via een gewoon kanaal, is mijn vader niet meer in staat zijn (duurbetaalde) wedstrijden te zien.

Hiervoor zal een andere afstandsbediening echt niet helpen. Misschien zou er een knop op kunnen komen om de vialplay app te starten. Maar de navigatie binnen de app zal niet veranderen. 

Precies. Jammer dat logitech gestopt is met de harmony, daar had ik zo'n knop in kunnen aanmaken.

Of ook (weer) als kanaal beschikbaar maken.


Hoi @Hans-NL ,

Voor de Arris en Arcadyan TV- ontvangers  is er een senioren afstandsbediening te koop in de KPN webshop.

Dat is de comfort+. Alleen geschikt voor de volgende ontvangers:

  • VIP1853
  • HMB2260
  • VIP2952
  • VIP5202
  • ZXV8001

Dus niet voor TV+.

Hallo @Hans-NL ,

Sinds vandaag is ook de nieuwe Comfort+ afstandsbediening beschikbaar voor de TV+ Box. Dit is een extra afstandsbediening die je kunt gebruiken in plaats van, of tegelijkertijd, met de reguliere witte afstandsbediening. 

 

Je leest alles over deze afstandsbediening in dit artikel:

 

Hier te bestellen: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/


Daar zal mijn vrouw blij mee zijn…….Gelijk eentje besteld voor het TV+ boxje in de woonkamer 👍


Reageer