Skip to main content
Vraag

KPN TV+ Smart TV app blijft hangen op startscherm

• March 5, 2025
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Beste, sinds de lancering van de nieuwe tv app, ben ik steeds meer problemen gaan ondervinden op mijn Sharp Android TV smart tv. Toppunt was gisteren, waar de app wederom niet doorstartte en mijn tv compleet deed vastlopen. Eenmaal TV opnieuw opgestart, diverse zaken geprobeerd, zoals bv het legen van de “cache”, maar dit bood geen soelaas. Daarna de app verwijderd, via de Google play store opnieuw geïnstalleerd en het enige wat ik nu krijg is een opstartscherm, waarin ik zou moeten kunnen inloggen, maar geen van de opties “licht” op en kom niet verder en app blijft in het inlogscherm staan. Kortom “van de regen in de drup”. Met de oude app werkte alles prima en al een paar jaar geen problemen. Nu ben ik gedwongen om mijn 2e tv box weer aan te gaan sluiten, wat ik dus eigenlijk niet wil en net op het punt stond deze retour te sturen, omdat de app, voor deze TV prima werkte en we uiteindelijk alles via 1 afstandbediening van de TV konden bedienen. Daarnaast en dat triggerde mij nog het meest, is dat de kosten voor een extra box verhoogd worden. Dit “riekt”een beetje naar ….. 

Kortom, wat kan ik nu nog doen? Alles, ook de Android versie op de TV (volgens mij 11) zou moeten werken. Graag een oplossing voor mijn probleem en dat van vele anderen zoals ik op de fora en community kan lezen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ludi, hier kan je op dit moment niets aan doen. De ontwikkelaars zijn op de hoogte en zullen dit via een update verhelpen. Wanneer die komt is nog niet bekend, maar zodra die er is delen we dat via Product Updates.

• Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Fijn eindelijk een helder antwoord. Wat een gedoe met die app. Stream maar vanaf de telefoon daar werkt de app gelukkig nog wel. 

Dat het om een Sharp tv gaat is “gelukkig” puur toeval. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat is inderdaad toeval, het lijkt niet specifiek te liggen aan een merk. Via de telefoon (of tablet) kan je nog wel kijken, dat klopt.