Skip to main content
Vraag

KPN TV+ Smart TV app nog geen verbetering ten opzichte van oude app

• January 12, 2025
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Afgelopen weekend zijn op mijn tv's met google chrome de apps gewijzigd van KPN-Itv naar KPN+. Om te switchen tussen div. zenders via KPN+ is dit t.o.v. KPN Itv zeker geen verbetering. Hoezo?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Nieuwkomer
  • January 13, 2025

.

• Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Totaal met je eens. Ik wist het niet eens en bij het vooruit spoelen bevriest het beeld maar het geluid gaat gewoon door. Daar had ik eerder geen last van. Ik kijk smart tv met chromecast. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Cees2004, de nieuwe TV Smart TV app is sinds vorige week beschikbaar inderdaad. Voor het snelle switchen tussen zenders bedoel je denk ik de minigids onderin beeld bij het kijken? Die zit er op dit moment niet in, maar er wordt wel naar gekeken om die weer toe te voegen.

​@Nelly68, merk je dat alleen bij het vooruitspoelen, of merk je het ook bij andere punten? En wat voor Chromecast heb je precies?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 16, 2025

Hoi Jasper, ik bedoel inderdaad de minigids onderaan. Nu moet je steeds terug scrollen om te switchen van zender, niet gebruiksvriendelijk 

• Nieuwkomer
  • January 16, 2025

Na vooruitspoelen een bevroren beeld terwijl er wel geluid is. Ik heb een google chromecast. Ik hoop dat dit kan worden verholpen. 

Jasper van KPN
Moderator

De minigids heeft de aandacht van de ontwikkelaars, die zal later in een update komen. 

​@Nelly68 is dat de Chromecast met Google TV?Â