Skip to main content

KPN TV+ Soundbox valt me tegen

• May 9, 2025
  • 4 reacties
  • 391 keer bekeken

ook ik heb de soundbox aangeschaft maar het valt behoorlijk tegen en dat voor blijvend 6euro meer per maand,wordt duur  betaald op deze manier en het geluid valt erg tegen,tenzij er misschien wel een subwoofer aangekoppeld kan worden.

overweeg hem weer terug te sturen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 9, 2025

Nou... terug sturen dan. Wat wil je met dit topic bereiken? Ik denk niet dat er hier iemand is die het geluid bij jou beter kan laten klinken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2025

Nou... terug sturen dan. Wat wil je met dit topic bereiken? Ik denk niet dat er hier iemand is die het geluid bij jou beter kan laten klinken. 

dit is om aan te geven dat het niet is wat er wordt aangeprezen.maar heb ik jou er mee beledigd of zo?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Johan, welkom op de KPN Community. Je bent zeker vrij om je mening te delen en we waarderen onderbouwde feedback altijd, dank daarvoor. Voor veel mensen is de Soundbox in verschillende situaties een goede oplossing maar jammer dat deze dan niet bij jouw verwachtingen aansluit. Je kan altijd nog even kijken in dit artikel op onze kennisbank:

Nogmaals dank voor jouw feedback en post in de toekomst bij verdere vragen gerust nog eens een topic!

• Nieuwkomer
  • May 27, 2025

Het hele nut van reviews is juist om te lezen wat bevindingen van anderen zijn en de ervaringen te vergelijken. Dus heel erg bedankt, Johan Wegter.