Skip to main content

Heb steeds prolemen met TV kijken.Start zomaar 4 of 5x op een avond op.En dan ineens geen signaal(Zoek naar bronnen} Heb al 8 jaar Wifi draadloze verbinding DVS stekkers,van KPN.Sinds ik overgestapt ben naar KPN/Glasvezel heb ik dit probleem?Graag Uw oplossing?7 Juli 2023 overgestapt,van Online.nl naar KPN.  Wedden dat U de oplossing weet.Misschien de DVS stekkers omwisselen,of nieuwe kopen bij KPN? Graag een geruststellend mailtje terug.

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

Graag een antwoordmailtje terug.


Hoi @Tevreden KPN klant. 
Zet je e-mailadres in je forumprofiel dit is een openbaar forum, iedereen kan je e-mailadres misbruiken.
Tenzij je graag spam wilt hebben…..

Klik op de drie groene puntjes rechtsonder je mailtje om het te veranderen, binnen 1 uur na plaatsing kan dat nog


Hoi @Tevreden KPN klant. 
DVS is erg storingsgevoelig, ledlampen of zonnepanelen, om maar een paar te noemen, kunnen al een storing veroorzaken.
Heb je geen mogelijkheid om het bedraad aan te sluiten?
't Is even wat werk maar je hebt er veel profijt van.,


Waarom 8 jaarDVS geen last,en nu wel?Zal ik de stekkers even wisselen?Of nieuwe kopen?


Omdat het stroomnet steeds drukker wordt.
Je kunt de nieuwste aanschaffen, maar ik geef je geen garantie dat het dan probleemloos werkt.

Overigens kun je binnen 14 dagen weer retourneren.  (eerst even bellen 0800 0402)


He diversen keren de ontvanger uitgezet,en de stroom er afgezet,en later weer stroom weer erop gezet,en de ontvanger aangezet.Het lijkt wel minder opstartingen?,even een weekje afwachten?Heb draadloze gevoelige wifi verbinding. DVS


Dan hoor ik graag wat je bevindingen zijn, mocht je de optie hebben om bekabeld aan te sluiten dan is dat ook nog een advies wat ik je wil meegeven. Mochten de problemen aanhouden dan kun je altijd even bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat voor je na @Tevreden KPN klant.