Skip to main content
Vraag

KPN TV streamen via Chromecast op Orange glasvezel in Frankrijk hapert om de haverklap

• May 7, 2025
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Eerder ging streamen met kpn iTV  via chromecast ( via oranje glasvezel) probleemloos. Nu hapert het om de haverklap. Je kunt eigenlijk niet gewoon tv kijken. Wat kan hieraan gedaan worden.

in oude Posts lees ik iets over aanpassen beeldkwaliteit ivm beperkte bufferfunctie. Het “wieltje” waarmee ik zou kunnen aanpassen zie ik niet.  Hoor graag welke oplossingen er zijn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2025

Middels een iPhone? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

Ja, via iphone

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 8, 2025

Duidelijk. Er zijn helaas problemen met casten via de app naar chromecast met een iPhone. Ook in Nederland. Het lukt al weken niet om het op te lossen.

Het aantal klachten cq opmerkingen neemt nu, in de vakantietijd, wel toe merk ik.

→ Het werkt wél vanuit de website versie tv.kpn.com 🙂.

Zie ook

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@Vndnbr, welkom bij onze community. 

Zou ik van jou mogen weten welke Chromecast jij precies gebruikt en welke iPhone je hebt en met welke versie van iOS? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2025

iPhone 13.  18.4.1

chromecast g454v

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 9, 2025

Hmm, ik neem dan aan de witte ovale Chromecast Google-TV. Niet duidelijk met de code (waar staat dié? is of het de HD of 4k uitvoering is.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

iPhone 13.  18.4.1

chromecast g454v

Voor de zekerheid, is het het model hieronder? Heb je ook de mogelijkheid om dit te testen met een ander apparaat naast een iPhone? Android, een tablet of een laptop?