Skip to main content

Vanwege verlenging vandaag nieuwe TV+ ontvanger ontvangen en direct geïnstalleerd.
 

Na updates en foutmeldingen kon ik eindelijk inloggen en leek best oké. Maar wilde halverwege het journaal begin gemist gebruiken en dat loopt de hele tijd vast. 

1 van mijn meest gebruikte functies. Is het een toevalstreffer of gebeurd dit vaker?

Kijk het nog even een paar dagen aan.  Heb 200/200 glasvezel, volledig bekabeld.  Tijdens dit typen liep ie alweer vast. Journaal nog steeds niet gezien.

Melding: Je hebt geen internet, kpn tv+ herstarten. Maar internet is prima.

Oude kastje nooit problemen. Speedtest op Apple TV op zelfde switch haalt het maximale van de verbinding. Heb de V12 

Lekker dan. TV+ Begon de hele tijd te klagen dat ik de modem moet gaan restarten terwijl alles goed werkt behalve het kastje. Restart het kastje: helemaal geen geluid meer. 
 

Kans is groot dat ik ga annuleren, een jaar te gaan betalen om proefkonijn te zijn heb ik geen zin in. 


Zelfde probleem hier. Na laatste update telkens melding ‘Je hebt geen internet’ tijdens terugkijken.


Opgelost…. Zat nog in de 2 weken bedenk periode en heb de klantenservice gebeld. Mag de nieuwe kastjes terug sturen en de oude goed werkende kpn kastjes blijven gebruiken.  En mijn verlenging met korting blijft verder zoals die is. 
 

Dit is natuurlijk voor mij een oplossing, maar voor iemand die van een andere provider komt wel echt drama. Die hebben geen fallback scenario. 


Uiteindelijk de kastjes bewaard, niet terug gestuurd. en nu 9 maanden sinds mijn slechte ervaring met de kastjes heb ik ze afgelopen week nog eens aangesloten. Na reset wilden ze eerst niet mijn bekabeld ethernet pakken, en inloggen op wifi wilde ook niet, maar bij poging 2 pakte ze wel de ethernet…. raar en gebeurde bij beide devices, maar dat was nog met de originele firmware van 9 maand geleden. 

Na dit euvel werden ze automatisch geüpdate naar de laatste versies van de firmware en tv-app, en sindsdien werken de kastjes behoorlijk goed! Enige wat nog niet helemaal lekker loopt is hdmi-cec voor het kastje dat is aangesloten via Denon versterker via een hdmi input. Doe je de tv uit gaat het kpn kastje netjes mee, maar nu blijft de versterker nog wel aan staan.

Blijf er bij dat de eerste versie 9 maand geleden niet naar consumenten gestuurd had mogen worden.


Wat goed dat je toch weer een poging hebt gewaagd en dat je er nu wel (bijna helemaal) tevreden over bent!

We zijn continue bezig met het optimaliseren van deze ontvangers, deels ook met input vanuit de community 😊 Ik wil je aanraden om de Product Updates in de gaten te houden, hier worden alle updates gedeeld!


Reageer