Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ Update mislukt steeds

• January 30, 2026
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

RoekiePers
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Gisteravond stond er een update klaar. Ik heb geprobeerd die te installeren. Dat mislukte, update bleef draaien er gebeurde niets. Dit is voor de eerste keer dat ik dat meemaak. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@RoekiePers ,

Die update kan lang duren. Check of deze versie er nu staat, dan is de update naar 8.86.01 gelukt. Dat kun je zien door linksboven op je profiel te klikken en dan staat het onderin.

En anders maar even wachten met die update. Je kunt die update eventueel ook ‘s-nachts uitvoeren.

Edit: Ik heb het zelf net ook even gecheckt, bij mij is de update naar 8.86.01 nu gelukt. 

@RoekiePers 

Heb je inmiddels 8.86.01 draaien? Of 8.87.00 want die is inmiddels ook verschenen. 

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 31, 2026

De laatste update was van afgelopen 9 December, daar ben je dus erg laat mee.
Hou de KPN-toets vast tot je een menu krijgt en kies dan voor opnieuw opstarten, dat gaat dieper dan normaal opnieuw opstarten.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 31, 2026

Hallo ​@RoekiePers ,

Die update kan lang duren. Check of deze versie er nu staat, dan is de update naar 8.86.01 gelukt. Dat kun je zien door linksboven op je profiel te klikken en dan staat het onderin.

En anders maar even wachten met die update. Je kunt die update eventueel ook ‘s-nachts uitvoeren.

Edit: Ik heb het zelf net ook even gecheckt, bij mij is de update naar 8.86.01 nu gelukt. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 31, 2026

Gisteravond stond er een update klaar. Ik heb geprobeerd die te installeren. Dat mislukte, update bleef draaien er gebeurde niets. Dit is voor de eerste keer dat ik dat meemaak. 

Bedoel je de KPN tv+ app of de KPN TV+ box (Sagemcom DIW7022)?

Voor de DIW7022 was de update 9 december 2025 en die staat er ondertussen op (gaat automatisch)

De KPN tv+ app, die wordt momenteel uitgerold.

Zie hier.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RoekiePers, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt, kom je er uit zo? Is het in de tussentijd nog gelukt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hallo ​@RoekiePers ,

@RoekiePers 

Heb je inmiddels 8.86.01 draaien? Of 8.87.00 want die is inmiddels ook verschenen.