Skip to main content

Ook ik heb problemen met de kpn+ box. Geeft regelmatig aan dat hij geen wifiverbinding heeft. Terwijl deze op de kabel van glasvezel zit. Ook van kpn. Dan valt de box stil en moet het uitzetten. Dit is zeer vervelend als je programma's aan het terug kijken bent. Moet je helemaal opnieuw kijken en dan gaan doorspoelen. Ook de box valt steeds uit. Ik ben hem dan weer aan het resetten. Maar dan doet hij het weer voor even.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

En de verbinding via de kabel op het glasvezel is goed? Je zou verwachten van niet als de box overschakelt op wifi.

Welke Experia/KPN Box heb je en welke versie van de firmware staat daar op?

Hoe branden de ledjes van de LAN poort waar de TV+ Box op aangesloten is als die melding verschijnt?

Bij mij hetzelfde. Ik heb een Experiabox 12 en deze is bedraad aangesloten. Sinds december valt ook regelmatig matig de WIFI weg en knippert het WIFI lampje. Alles is inmiddels gereset. 

Bij mij hetzelfde. Ik heb een Experiabox 12 en deze is bedraad aangesloten. Sinds december valt ook regelmatig matig de WIFI weg en knippert het WIFI lampje. Alles is inmiddels gereset. 

Weet je zeker dat dat bij jou hetzelfde is? Ik lees immers dat bij ​@Derkje1976 de TV+ Box met een netwerkkabel aangesloten is terwijl jij waarschijnlijk via wifi kijkt.

Bij ​@Derkje1976 lijkt het er dus op dat de bekabelde verbinding verloren gaat waardoor de TV+ Box overschakelt naar wifi en dan die melding komt.

Nee ik kijk ook bekabeld. De opmerking van WIFI is erbij gekomen. 

​@robdammers .  Erg spijtig dat jij ook issues hebt met itv. Kun je hiervoor je eigen topic aanmaken? Dan blijft het overzichtelijk.

​@Derkje1976 : Kun jij de vragen van de community beantwoorden? Dan kunnen we je beter helpen. 

Reageer